سلامت خانواده

قوانین اساسی برای کاهش وزن موثر را بیاموزید

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، اگرچه کاهش وزن در ابتدا طاقت فرسا به نظر می رسد، اما با استراتژی های صحیح و ورزش منظم می توان، تغییرات کوچک اما پایدار روند کاهش وزن را آسان تر می کند. به عنوان مثال، داشتن یک الگوی خواب ثابت به طور قابل توجهی به تنظیم مواد شیمیایی موثر بر استرس و گرسنگی کمک می کند و متابولیسم را افزایش می دهد. شما باید به اندازه کافی بخوابید تا متابولیسم شما مختل نشود. هفت تا نه ساعت خواب در شب را هدف گذاری کنید. .

کارشناسان معتقدند نوشیدن آب گرم در ابتدای روز پس از بیدار شدن از خواب به هضم غذا کمک می کند، سموم را از بدن دفع می کند و متابولیسم را تسریع می کند، آب بدن را حفظ می کند، سطح انرژی را بهبود می بخشد، متابولیسم را افزایش می دهد و روند کاهش وزن را تسریع می کند. این کار را آسان‌تر می‌کند، به علاوه مصرف پروتئین باعث می‌شود برای مدت طولانی‌تری احساس سیری کنید، بنابراین توصیه می‌شود شیک‌های پروتئینی، تخم‌مرغ یا ماست یونانی را به رژیم غذایی روزانه خود اضافه کنید.

آهسته غذا خوردن روند هضم غذا را تسهیل می کند و از پرخوری جلوگیری می کند، مصرف فیبر باعث بهبود سلامت روده و احساس سیری طولانی تری می شود، بنابراین لازم است مصرف غلات کامل، میوه ها و سبزیجات، وعده های غذایی و نوشیدنی های شیرین باعث افزایش سطح قند خون افراد شود. باید آنها را با تنقلات مفید و سالم جایگزین کرد.

مصرف غذا قبل از خواب باعث اختلال در متابولیسم و ​​اختلال در روند هضم می شود، بنابراین سعی کنید آخرین وعده غذایی خود را دو یا سه ساعت قبل از خواب بخورید، فعالیت بدنی در طول روز نیز می تواند به بهبود متابولیسم بدن کمک کند. و فرآیند چربی سوزی

به گفته متخصصان، آجیل، آووکادو و روغن زیتون که منابع خوبی از چربی‌های سالم هستند، به سیر ماندن و بهبود عملکرد مغز کمک می‌کنند، در حالی که کربوهیدرات‌های تصفیه‌شده مانند مصرف می‌کنند. پاستا و نان سفید باعث افزایش وزن می شود، غلات کامل مانند برنج قهوه ای، کینوا و آنها را با جو جایگزین کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا