اخبار سلامت

توسعه خدمات درمانی در قالب احداث بیمارستان های جدید در اولویت قرار دارد

به گزارش سلامت جو از زرندیه ، داود منظور پیشتر امروز در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی در ززندیه اظهار داشت: اولویت دولت سیزدهم تکمیل پروژه های نیمه تمام به ویژه پروژه های نیمه تمام است که مردم منتظر آن بوده اند. دو تا سه دهه است که در این راستا پروژه های مهمی در استان به ویژه شهرستان زرندیه در حال اجراست و با تلاش استاندار شاهد تکمیل پروژه های نیمه تمام در این استان هستیم. .

وی یکی از اولویت های توسعه شهرستان های ساوه و زرندیه را بهسازی راه های مواصلاتی برشمرد و افزود: با توجه به همجواری شهرستان ساوه به پایتخت و قرار گرفتن آن در کریدور مرکز به غرب کشور، توسعه و بهسازی راه های این شهرستان در اولویت قرار دارد که در این راستا امروز زیرگذر پرندک به عنوان یکی از پروژه های مهم و پرحادثه این شهرستان افتتاح شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه تصریح کرد: سالانه بیش از 18 تا 19 هزار تصادف در کشور رخ می دهد که این موضوع بر عهده دولت نیست و اصلاح نقاط حادثه خیز در اولویت است.

منظور تصریح کرد: زرندیه یکی از قطب های صنعتی استان مرکزی است که مشکل بیکاری آن تا حدودی مدیریت شده است، نرخ بیکاری در کشور 7.6 درصد است و این رقم در استان مرکزی کمتر از 6 درصد است.

وی در خصوص محدودیت منابع آبی در حوزه کشاورزی نیز گفت: بهره مندی از روش های نوین کشاورزی به ویژه کشت گلخانه ای و تقویت آن با تعامل و همکاری در وزارت جهاد کشاورزی و همچنین توسعه بخش کشاورزی ضروری است. خدمات پزشکی در قالب ساخت بیمارستان های جدید در اولویت قرار دارد امیدواریم بتوانیم نیازهای حوزه درمان را در ساوه و زرندیه به بالاتر از حد متوسط ​​برسانیم.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با تاکید بر بازنگری در طرح بهسازی و توسعه شهرستان زرندیه گفت: در حوزه راه و شهرسازی، اتصال به شهرستان زرندیه و اتصال به ساوه بسیار غیراستاندارد است و مکررا شاهد حوادثی هستیم که تلاش می شود پیش بینی می شود تا پایان سال آینده شاهد توسعه این جاده باشیم، امیدواریم تکمیل راه روستایی و اسکان عشایر انجام شود. سریعتر انجام شود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا