بهداشت و درمان

راه اندازی کلینیک خدمات حمایتی سرطان پستان در بیمارستان حضرت رسول

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت (تابنا)، سوزان حجت، مدیر واحد مکسای تهران گفت: بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) بزرگترین مرکز درمانی سرطان مغز و سینه در کشور است و به گفته وی آخرین آمار، پنج هزار عمل جراحی مرتبط با سرطان در سال گذشته انجام شده است. در این بیمارستان انجام شد.

وی با بیان اینکه با حضور ماکسا در این بیمارستان، بیماران در مرحله اول تشخیص بیماری از مراقبت های حمایتی و تسکینی برخوردار خواهند شد، گفت: با همکاری مدیران و متخصصان بیمارستان، فضای کلینیک پوست در اختیار ماکسا قرار گرفته است. قرار است یک کلینیک چند منظوره باشد. برای ارائه خدمات حمایتی و تسکینی در آن راه اندازی شود.

حجت بیان کرد: حضور مکسا در بیمارستان حضرت رسول که یک بیمارستان فوق تخصصی و دومین بیمارستان درمان تومورهای جامد تهران است فرصت بسیار خوبی برای مکسا است و امیدواریم کلینیک های تخصصی ما بتوانند با حداکثر توان به بیماران سرطانی خدمات رسانی کنند. قدرت

وی از راه اندازی بخش مراقبت های حمایتی و تسکینی ماکسا در آینده نزدیک در این بیمارستان خبر داد و افزود: قرار است بخش ماکسا با 6 تخت راه اندازی شود.

بر اساس این گزارش، کلینیک لنف درمانی ماکسا که پیش از این در بیمارستان حضرت فاطمه (س) فعال بود به بخش یاس مکس همین بیمارستان منتقل شده است.

حجت همچنین از افتتاح کلینیک مراقبت از زخم در آینده نزدیک در بیمارستان رسول اکرم (ص) خبر داد.

موسسه کنترل سرطان ایران (مکسا) اولین و بزرگترین موسسه خیریه کشور است که از سال 1387 تاکنون به بیش از 40000 بیمار سرطانی خدمات حمایتی و تسکینی رایگان ارائه کرده است. لنف درمانی تنها بخشی از خدمات ماکسا برای بیماران مبتلا به سرطان پستان است.

بخش های درمانی ماکسا علاوه بر کلینیک های مشاوره سرپایی در مراکز فیروزگر، حضرت فاطمه (س)، شریعتی، مفید و مراقبت در منزل فعال است.

لنف ادم یا لنف ادم بیماری است که با تجمع مایع لنفاوی در بدن خود را نشان می دهد. این بیماری که علل ژنتیکی دارد در نتیجه برخی جراحی های مربوط به درمان سرطان سینه نیز بروز می کند.

ماکسا خدمات لنف درمانی را به صورت رایگان و تنها با پرداخت هزینه بانداژ مورد نیاز به بیماران ارائه می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا