سلامت خانواده

راه اندازی کلینیک حمایت از سرطان سینه در بیمارستان حضرت رسول – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر ، مدیریت سوزان حجت ماکسی واحد تهران گفت: بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص)ص) این مرکز بزرگ‌ترین مرکز درمان سرطان مغز و سینه در کشور است و طبق آخرین آمار سال گذشته پنج هزار عمل جراحی مرتبط با سرطان در این بیمارستان انجام شده است.

این را با حضور گفت ماکسا در این بیمارستان بیماران در مرحله اول تشخیص بیماری از مراقبت های حمایتی و تسکینی برخوردار می شوند، گفت: با همکاری مدیران و متخصصان بیمارستان، فضای کلینیک پوست مهیا می شود. ماکسا واقع شده و قرار است یک کلینیک چند منظوره برای ارائه خدمات حمایتی و تسکینی در آن راه اندازی شود.

حجت گفت: حضور ماکسا در بیمارستان حضرت رسول که یک بیمارستان تخصصی و دومین بیمارستان درمان تومور است Solit در تهران است، یک موقعیت عالی برای ماکسا و امید ما این است که کلینیک های تخصصی ما بتوانند با حداکثر توان به بیماران سرطانی خدمات رسانی کنند.

او بخش حمایت و مراقبت تسکینی را راه اندازی کرد ماکسا وی در این بیمارستان در آینده نزدیک خبر داد و افزود: قرار است بخش باشد ماکسا راه اندازی با 6 تخت.

بر اساس این گزارش، درمانگاه لنف درمان ماکسا که قبلا در بیمارستان حضرت فاطمه (س) بود.س) فعال بود، به بخش یاس ماکسا او را به همان بیمارستان منتقل کردند.

حجت همچنین به راه اندازی کلینیک مراقبت از زخم در آینده نزدیک در بیمارستان رسول اکرم (ص) اشاره کرد.ص) گزارش شده است

موسسه کنترل سرطان ایرانماکسا) اولین و بزرگترین موسسه خیریه کشور است که از سال 1387 تاکنون به بیش از 40000 بیمار سرطانی خدمات حمایتی و امدادی رایگان ارائه کرده است. لنف درمان فقط بخشی از خدمات ماکسا به بیماران سرطان سینه

علاوه بر کلینیک های مشاوره سرپایی، بخش های درمانی ماکسا در بیمارستان فیروزگر حضرت فاطمه (س)س)شریعتی، مفید و مرکز فعال در منزل.

لنف آدم یا لنف ادم بیماری است که با تجمع مایع لنفاوی در بدن خود را نشان می دهد. این بیماری که علل ژنتیکی دارد در نتیجه برخی جراحی های مربوط به درمان سرطان سینه نیز بروز می کند.

ماکسا خدمات مربوط به لنف درمان فقط با پرداخت هزینه به بیماران بانداژ رایگان می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا