سلامت خانواده

رئیس هلال احمر از ارسال کمک های بشردوستانه به لبنان خبر داد

به گزارش خبرگزاری آمناو به گزارش جمعیت هلال احمر، پیرحسین کولیوند وی بیان کرد: محموله های بهداشتی و بیولوژیکی بیاورید از سوی جمعیت هلال احمر صبح امروز (جمعه 13 مهر) به لبنان ارسال شد تا به دست مردم جنگ زده این کشور برسد.

وی گفت: این محموله با مدیریت جمعیت هلال احمر ارسال شد بیاورید و شامل بسته های بهداشتی، دارویی و بیولوژیکی می باشد.

صبح امروز رئیس جمعیت هلال احمر و وزیر امور خارجه نیز به همراه این محموله عازم لبنان شدند تا با مقامات ارشد کشور دیدار و در جریان روند کمک رسانی به جنگ قرار بگیرند. مردم پاره پاره لبنان

به گزارش ایمنا، ارتش رژیم صهیونیستی از دوم مهرماه حملات گسترده ای را به مناطق مختلف جنوب لبنان آغاز کرد که تا این لحظه ادامه دارد. بر اساس گزارش وزارت بهداشت لبنان، حملات این رژیم تاکنون بیش از دو هزار شهید و هزاران زخمی برجای گذاشته است.

همچنین یک منبع در وزارت خدمات عمومی و حمل و نقل لبنان امروز اعلام کرد که جنگنده های رژیم صهیونیستی در نزدیکی فرودگاه بین بین المللی بیروت را بمباران کردند. این حملات بزرگتر و قویتر از حملاتی بود که هفته گذشته سید حسن نصرالله، دبیرکل سابق حزب الله به شهادت رسید.

حزب الله لبنان در مقابل غیرنظامیانی که در این کشور هدف قرار می گیرند سکوت نکرد. وی عملیات های متعدد علیه مواضع و شهرک های صهیونیست ها در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا