سلامت خانواده

تبلت ایمدین چیست؟ + قیمت و عکس تبلت اصلی ایمدین

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قرص ایمدین بیش از 40 سال مدل کمال زمانی را می توان یکی از قوی ترین کلاژن سازهای جهان دانست که به دلیل ترکیبات منحصر به فرد خود، توانایی جلوگیری از پیری پوست را دارد. به عبارت دیگر این قرص در حال حاضر قوی ترین جوان کننده دنیاست که مصرف کنندگان با هدف داشتن پوستی زیبا و جوان از آن استفاده می کنند.

در واقع بر کسی پوشیده نیست که پوست نیز با گذشت زمان پیر می شود، اما امروزه با کمک چنین قرص هایی می توان از پیری زودرس پوست جلوگیری کرد و روند پیری پوست را به تعویق انداخت.

مزایای قرص ایمدین بالای 40 سال چیست؟

برای افرادی که قصد خرید این قرص ها را دارند باید گفت که فواید این محصولات فراتر از آن چیزی است که با آن شناخته شده اند، یعنی با مصرف این قرص ها از چند طریق مزایای آن ها را دریافت خواهید کرد که همگی برای پوست هستند. جوانسازی و شادابی مو. از ترکیب این قرص ها استفاده شده است.

بنابراین با استفاده از این محصول نه تنها پوست کاربر بلکه موهای او نیز دستخوش تغییرات مثبتی می شود که جلوه مو را زیباتر می کند.

یکی از عواملی که باعث زبری و زشتی پوست می شود وجود جوش و جای زخم است. همانطور که می دانید مدت زمان زیادی طول می کشد تا جوش ها و جای زخم ها از بین بروند و در بیشتر مواقع به طور کامل از بین نمی روند. در این شرایط اگر فردی بالای 40 سال از قرص ایمدین استفاده کند می تواند روند رفع جوش و زخم را تسریع کند و در نهایت اثری از آنها باقی نماند.

عوارض قرص ایمدین بالای 40 سال چیست؟

به دلیل استفاده از عصاره روغن ماهی در تولید این قرص ها، افرادی که به غذاهای دریایی حساسیت دارند نباید از آن استفاده کنند.

هنگام مصرف حتما همراه غذا بخورید تا از بروز احتمالی معده درد جلوگیری شود.

برای خانم های باردار و شیرده اجازه پزشک لازم است، در صورت تایید پزشک مصرف این قرص ها افراد مربوطه می توانند از آن استفاده کنند در غیر این صورت نباید به شدت مصرف شود.

چگونه از قرص ایمدین بالای 40 سال استفاده کنیم؟

برای برخی از قرص ها و مکمل ها شرایطی وجود دارد که مصرف کننده باید آنها را رعایت کند تا نتیجه بهتری بگیرد. در مورد این قرص ها نیز شرایط مشابهی وجود دارد، این قرص ها که در بسته های 120 عددی (8 برگ 15 تایی) به بازار عرضه می شوند، مدت مصرف مشخصی دارند.

در واقع دوره کلی مصرف آنها حداقل شش ماه در سال است و در سه ماه اول باید روزانه دو عدد و در سه ماه دوم یک عدد روزانه خورده شود یا مثلا بهتر است آنها را همراه با مکمل های دیگر استفاده کنید تا نتیجه عالی بگیرید.

به عبارت دیگر، اگر این قرص ها را همراه با مکمل های کلاژن مصرف کنید، قطعا نتیجه چند برابر بهتر خواهد بود. مکمل هایی مانند Eutheory Collagen و Coconut Collagen My Vitamins از جمله مکمل هایی هستند که باعث تسریع عملکرد قرص ایمدین و افزایش اثربخشی آن ها می شوند. ; با استفاده از دو مکمل ذکر شده در کنار محصول اصلی می توانید زودتر به نتیجه برسید و این روش برای کسانی که مدت زیادی است از پوست خود مراقبت نکرده اند به شدت توصیه می شود.

خواص قرص ایمیدین

  • عصاره ماهی (مجتمع مارین): این ترکیب که توسط شرکت ایمدین ثبت شده است بیشترین شباهت را به عناصر موجود در لایه درم پوست دارد و به دلیل غنی بودن از پلی ساکاریدها و پروتئین ها دقیقا مانند کلاژن و الاستین پوست عمل می کند و به راحتی جذب می شود. پوست این ترکیب معجزه آسا مانند اسید هیالورونیک توانایی ذخیره چندین برابر آب و در نتیجه افزایش حجم پوست و پرکردن صورت را دارد.
  • عصاره گوجه فرنگی (لیکوپن): خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد سرطانی گوجه فرنگی بر هیچکس پوشیده نیست. فرمولاسیون لیکوپن ثبت شده ایمیدین با تمام رادیکال های آزاد ایجاد شده در اثر سبک زندگی اشتباه، استرس، کمبود خواب و غذا مبارزه می کند و از پوست شما در برابر خطرات محیطی محافظت می کند.
  • عصاره هسته انگور: آنتی اکسیدان قوی و ضد التهابی که باعث افزایش تولید کلاژن و جوانسازی پوست می شود.
  • ویتامین C: با خواص آنتی اکسیدانی خود باعث افزایش قوام، استحکام و درخشندگی پوست می شود.
  • روی: این عنصر با تقویت ساختار DNA باعث افزایش مقاومت سد پوستی می شود.

قرص ایمدین اصل و تقلبی

  • کیفیت چاپ در بسته بندی قرص ایمدین اصل بسیار بالا و بدون حاشیه در قسمت های طلاکاری شده آن می باشد.
  • داخل جعبه قرص ایمدین زرد رنگ است و پشت لوگو دارای فرورفتگی در داخل جعبه است که با لمس دست احساس می شود. این در برخی از نمونه های جعلی دیده نمی شود.
  • ابعاد جعبه تبلت اصلی Imdin 5.9 x 10 x 13 سانتی متر می باشد.
  • وزن جعبه در حالت پر 110.5 گرم و در حالت خالی (فقط مقوا) 21.5 گرم است.
  • ابعاد هر تبلت Imdin 7.8 x 11.4 سانتی متر و وزن آن 8.25 گرم است.
  • ظرف مقوایی حاوی تبلت هایی با چاپ تکراری ایمدین و دارای ابعادی معادل 12.5*9.5 سانتی متر و وزن معادل 22.9 می باشد.

قیمت تبلت ایمدین

قیمت تبلت های اصلی ایمدین در حال حاضر در بازار متغیر است و هر فروشگاهی ممکن است آن را با قیمت متفاوتی عرضه کند. خرید محصول با مقایسه قیمت های مختلف در بازار و اطمینان از اصل بودن آن ضروری است. البته مقداری از تفاوت قیمت مناسب به دلیل هزینه های حمل و نقل و ارسال قرص ها است، اما تفاوت زیاد ممکن است به معنی اصلی نبودن محصول باشد. از قرص های تقلبی ایمیدین اطلاعی در دست نیست، پس مراقب باشید و گول افراد سودجو را نخورید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا