اخبار سلامت

اثر خبرنگار تسنیم در جشنواره درس آموخته های کرونا اول شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی سلامت جو ، همایش سراسری عبرت از کرونا که به همت دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) از روز گذشته آغاز شده بود عصر امروز به کار خود پایان داد.

در این همایش پنل های تخصصی محورهای تهدیدات و فرصت های کرونا، پیشگیری از کرونا با محوریت سلامت، کرونا و کادر درمانی متخصص و مجرب، اختلالات پس از ابتلا به کووید 19، سیاست خارجی و امنیت ملی در کرونا، تجهیزات پزشکی و … زنجیره دارویی در کرونا، اقتصاد سلامت، سلامت معنوی و نقش رسانه ها در اپیدمی بیماری برگزار شد.

پژوهشگران تا 31 مردادماه سال جاری فرصت داشتند مقالات خود را در زمینه های مذکور به دبیرخانه این همایش ارسال کنند و بیش از 850 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده است. این همایش همچنین شامل بخش فرهنگی و هنری در زمینه شعر، داستان کوتاه، پادکست، خوشنویسی، صنایع دستی، کارتون، نقاشی، پوستر، اینفوگرافیک، عکاسی، انیمیشن، فیلم کوتاه، موزیک ویدیو و مستند می باشد.

اثر پریسا حیدری خبرنگار پزشکی سلامت جو در بخش داستان کوتاه مقام اول را کسب کرد.

همچنین مستند «منهای کووید» که داستان درس‌های آموخته شده از همه‌گیری کرونا را روایت می‌کند و تجربیات به دست آمده و تهدیدهایی که در این بحران جهانی به فرصت تبدیل شده است، در این همایش به نمایش گذاشته شد. روایت این مستند با آغاز شیوع ویروس در چین آغاز می شود و به بررسی پیامدهای جسمی و روانی آن در سطح جهانی به ویژه در ایران می پردازد. این اثر در روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) تولید شده و در پی تبیین ابعاد مختلف این تجربه تلخ جهانی است.

وی افزود: در این همایش بیش از 45 پنل و 49 پوستر ارائه شد و از تمامی افراد فعال در حوزه کرونا دعوت شد و ابعاد مختلف کرونا توسط این کارشناسان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا