اخبار سلامت

آماده باش کامل اورژانس تهران برای خدمت رسانی به شهروندان تا پایان رای گیری

اسماعیل فراهانی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی سلامت جو ، درباره تمهیدات سازمان اورژانس استان تهران در 20 اسفندماه اظهار داشت: مرکز ارتباط و کنترل آمبولانس به منظور پاسخگویی به تماس های شهروندان عزیز و راهنمایی پزشکی و در صورت لزوم اعزام کارشناسان عملیاتی برای ارائه خدمات اورژانسی در ایالت در حالت آماده باش است.

وی افزود: همچنین تمامی مراکز اورژانس استان تهران برای اعزام و ارائه خدمات فوریت های پزشکی به بیماران از جمله در شعب اخذ رای آمادگی کامل دارند.

فراهانی از آمادگی کامل دو پایگاه اورژانس هوایی برای اعزام بالگردهای اورژانس و ارائه خدمات هوایی خبر داد و ادامه داد: کارشناسان و آمبولانس های تخصصی در مهم ترین و پرترددترین شعب اخذ رای تهران و همچنین وزارت کشور و استانداری تهران مستقر هستند. ، و ناوگان موتورلنس نیز برای سرعت بخشیدن به خدمات اضطراری در حالت آماده باش هستند.

معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس استان تهران تاکید کرد: اورژانس استان تهران از زمان شروع رای گیری تا پایان رای گیری در استان آمادگی کامل برای ارائه خدمات به بیماران و مصدومان احتمالی را دارد و هموطنان. در صورت نیاز می توانید با 115 تماس بگیرید.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا