اخبار سلامت

وزیر بهداشت: بسیاری از پزشکان “نسخه حضور” در انتخابات نوشتند

به گزارش خبرنگار اجتماعی سلامت جو ، بهرام عین اللهی; وزیر بهداشت با حضور در شعبه رای گیری مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) در انتخابات دوازدهمین دوره شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری شرکت کرد.

عین اللهی در حاشیه شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات در مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) گفت: جامعه پزشکی و نیروهای پزشکی در طول سال های گذشته همواره در عرصه های مختلف همراه مردم بوده اند. دوران دفاع مقدس، دوران کرونا و در زمان انتخابات.

وی با اشاره به حضور خود در بیمارستان حضرت مهدی (عج) برای شرکت در انتخابات، افزود: یک سال از افتتاح این بیمارستان در دولت مردمی می گذرد و امروز شاهد تجمع پرشور اساتید، پرستاران و پرستاران هستیم. کارکنان در آن.”

عین اللهی گفت: با توجه به اینکه در این بیمارستان افراد کشیک هستند و نمی توانند برای شرکت در انتخابات به بیرون از بیمارستان مراجعه کنند، همکاران وزارت کشور صندوق رای را در این محل مستقر کرده اند.

وزیر بهداشت با اشاره به شور و نشاط کادر بهداشت در ایام انتخابات گفت: بسیاری از پزشکان با نوشتن «نسخه» مردم را به حضور پرشور در انتخابات و حضور در پای صندوق های رای دعوت کردند. چون اساتید و پزشکان می دانند که برای تامین آینده خود و ایفای نقش در آن باید در انتخابات شرکت کنند.

وزیر بهداشت با بیان اینکه حوزه سلامت یکی از مهمترین بخش های کشور است، ادامه داد: نیازهای حوزه سلامت بسیار زیاد است و شورای اسلامی در دوره قبل کمک های زیادی به حوزه سلامت کرد. “

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا