سلامت خانواده

هزینه سقط غیرقانونی چقدر است؟

به گزارش خبرآنلاین، به گفته یک ماما که سقط غیرقانونی انجام می دهد، اگر همه چیز نرمال باشد، برای سقط زیر سه ماه تقریبا 70 میلیون و برای سقط بالای 4 ماه فقط یک هفته بیشتر از 4 ماه کار را انجام می دهد. با مبلغ 150 میلیون .

خبرگزاری دانشجو در گزارشی نوشت: یک پزشک عمومی درباره هزینه این عمل ها می گوید که هزینه سقط غیرقانونی تا ۴ ماهگی ۱۲۰ میلیون تومان است. البته افرادی هم هستند که چنین پولی ندارند، اما چون ممکن است جانشان در خطر باشد، حاضرم کار را با هزینه کمتری انجام دهم. اما اگر افرادی با توان مالی بالا برای این کار اقدام کنند بیش از 120 میلیون از آنها می گیرم.

این پزشک در پاسخ به این سوال که آیا ترسی از شناخته شدن و از دست دادن پروانه پزشکی خود ندارد، می افزاید: حتی برای افرادی که مرتکب جنایات بزرگتری مانند قتل می شوند، همیشه برای اولین بار ترس وجود دارد.

اما من کاری که انجام می دهم را خیانت نمی دانم. من با کسانی طرف هستم که اکثراً خارج از ازدواج باردار می شوند و این باعث می شود فکر کنم یک زندگی را نجات داده ام.

در مورد پروانه پزشكي شايد هزينه بالاي انجام اين كار به خاطر همين موضوع باشد كه در صورت باطل شدن پروانه پزشكي باز هم بتوانم از پس مخارج زندگي ام برآيم.

۴۷۲۳۶

منبع:خبرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا