اخبار سلامت

ماجرای نوزادی که تلفنی به دنیا آمد/ کارشناس اورژانس جان مادر و نوزاد گرفتار در برف بابل را نجات داد + صوت

به گزارش خبرنگار اجتماعی سلامت جو ، رمضانی; رئیس اورژانس 115 دانشگاه علوم پزشکی بابل تصریح کرد: طی تماس تلفنی با مرکز اورژانس، حاملگی یک خانم باردار در منطقه برف گیر جاجن از توابع شهرستان بابل اعلام شد که ساعت 25 دقایق طاقت فرسا و تلاش مستمر کارشناس ارتباطات اورژانس 115 دانشگاه علوم پزشکی بابل منجر به نجات جان وی شد. او مادر و فرزندی به نام عبدالله شد.

رئیس اورژانس 115 دانشگاه علوم پزشکی بابل افزود: این اتفاق در مناطق بالادست بابلکنار در منطقه برف گیر جاجن رخ داد و علیرغم بسته بودن معبر به دلیل بارش شدید برف، این اتفاق رخ نداد. امکان انتقال مادر به مرکز درمانی وجود دارد و مادر فرزند خود را در خانه به دنیا آورده است. .

وی ادامه داد: این حادثه نگران کننده شد زیرا هم جان نوزاد و هم جان مادر در خطر بود، زیرا نوزاد بعد از تولد گریه نکرد و جفت از مادر خارج نشد. کارشناس اورژانس 115 بابل به پدر خانواده توصیه کرد و جان مادر و کودک نجات یافت.

رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: پس از مشاوره تلفنی آمبولانس 115 بابل پایگاه هلیدشت و هلال احمر به محل مورد نظر رسید و پس از مراقبت های لازم و خارج سازی مادر و کودک را به بیمارستان 17 شهریور مرزیکلا منتقل کردند. خطر. مرخص شد

رمضانی خاطرنشان کرد: با تولد این نوزاد این خانواده صاحب دو دختر و یک پسر شدند.

در ادامه فایل صوتی مربوط به لحظات مشاوره کارشناس اورژانس ۱۱۵ برای نجات جان این نوزاد را می شنوید:

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا