سلامت خانواده

پرداخت قسمت دوم مطالبات پرستاری تا پایان هفته – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، طاهر محبتی گفت: تاکید می کنیم مشکلات در پرداخت مطالبات پرستاری به سرعت برطرف شود.

وی افزود: نیروی انسانی نظام سلامت وظیفه مهم ارائه خدمات به مردم را بر عهده دارد و در این راستا باید رضایت کارکنان تامین شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت تصریح کرد: در ادامه پرداخت های وزارت بهداشت به دانشگاه های علوم پزشکی تا پایان هفته جاری منابع لازم برای پرداخت مطالبات پرستاری خواهد بود. در اختیار دانشگاه ها قرار می گیرد و این روند تا زمان به روز رسانی پرداخت ها ادامه خواهد داشت. .

وی خطاب به معاونان توسعه مدیریت و منابع دانشگاه‌های علوم پزشکی تاکید کرد: مبالغی که در اختیار دانشگاه‌ها قرار می‌گیرد فقط برای پرداخت پرستاری هزینه شود و اگر در محل هزینه نشود تخلف محسوب می‌شود. طبق مقررات توسط نهادهای نظارتی پیگیری شود. .

محبتی مدیران مالی در دانشگاه های علوم پزشکی را مسئول و مسئول تطبیق هزینه ها با اسناد بالادستی اعلام کرد و گفت: تضمین می کند به زودی قانون جدی برای این موضوع به دانشگاه ها ابلاغ خواهد شد.

معاون وزیر بهداشت با تاکید بر اهمیت برنامه عملیاتی دانشگاه های علوم پزشکی خاطرنشان کرد: برنامه عملیاتی به حوزه بودجه متصل است و تخصیص اعتبار منوط به تحقق برنامه عملیاتی دانشگاه ها خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت هزینه ها نباید با صرفه جویی در منابع رفاهی و پرداخت های کارکنان انجام شود، گفت: اگر نیروی انسانی از نظر معیشتی، روحی و معنوی تکریم شود، منشا تحول خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا