سلامت خانواده

کمبود صفرا یکی از علل نارسایی قلبی است/ آیا در طب سنتی درمانی برای این بیماری وجود دارد؟

محمدعلی یزدیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به درمان نارسایی قلبی با راهکارهای طب سنتی گفت: کمبود صفرا خون یکی از مواردی است که به گفته متخصصان طب سنتی می تواند باعث نارسایی قلبی شود صفرا قهوه در خون می تواند به شکل گیری بهتر و قوی تر قلب جنین منجر شود.

وی با اشاره به استفاده از عسل در ابتدای صبح و ناشتا برای درمان نارسایی قلبی، افزود: مصرف عسل در ساعات اولیه صبح برای بهبود عملکرد قلب بسیار مفید است، همچنین استفاده از عسل و ترکیب آن با زنجبیل به شکل شربت می تواند تاثیرگذار باشد. بیشتر داشته باشد

یک پزشک و عضو انجمن طب سنتی ایران با اشاره به اینکه زنجبیل به تنهایی رطوبت قلب را کاهش می دهد و با توجه به اینکه مصرف آن برای همه افراد توصیه نمی شود، تصریح کرد: انتظار می رود مردم قبل از مصرف با متخصصان طب سنتی مشورت کنند. ارده در کنار آب انگور یکی از راه های کاهش علائم نارسایی قلبی محسوب می شود.

یزدیان ادامه داد: مردم توجه داشته باشند که ترکیب ارده یک غذای سنگین با آب انگور است و زیاده روی در مصرف این ترکیب باعث افزایش مقاومت بدن در برابر خواص آن و کاهش اثر این ترکیب می شود، بنابراین میزان مصرف این ترکیب با توجه به شرایط فیزیکی افراد متفاوت خواهد بود.

وی بیان کرد: ترکیب عسل و زعفران به صورت شربت نیز یکی از موثرترین ترکیبات برای درمان نارسایی قلبی محسوب می شود و همچنین استفاده از عسل و ترکیب آن با آب بهارنارنج از دیگر عوامل کمک کننده است. عملکرد قلب

این پزشک و عضو انجمن طب سنتی ایران افزود: سلامت قلب از اهمیت بالایی برخوردار است و نارسایی قلبی یکی از بیماری هایی است که در کودکان و بزرگسالان دیده می شود و درمان آن حائز اهمیت است. روش های مختلفی از جمله جراحی و استفاده از باتری استفاده می شود و افراد می توانند با رعایت اصول تغذیه و راهکارهای طب سنتی به روند بهبودی این بیماری کمک کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا