سلامت خانواده

فواید درمانی سنگ کیسه صفرا گاوی!/ این دو نفر به جرم قاچاق سنگ کیسه صفرا دستگیر شدند.

به گزارش خبرآنلاین، بر اساس اعلام مقامات اروگوئه، مردی 50 ساله به اتهام قاچاق و پولشویی به دو سال و یک ماه حبس تعزیری و خواهر 48 ساله او نیز به اتهام قاچاق و پولشویی به 18 ماه حبس محکوم شدند. پولشویی البته این خواهر 48 ساله با آزادی مشروط آزاد شده است.

بر اساس اینترپل و حکم دادگاه، این خواهران و برادران سنگ کیسه صفرا را از کشتارگاه های اروگوئه تهیه کرده و به هنگ کنگ صادر می کردند.

به گزارش یورونیوز، اروگوئه دارای بیشترین تعداد گاو در جهان است و بیش از 3 گاو برای بیش از 3 میلیون و 500 هزار نفر در این کشور وجود دارد. اروگوئه بیشتر تولیدات گاو خود را به کشورهای دیگر جهان صادر می کند.

بر اساس کیفرخواست صادره، متهمان این پرونده به ازای هر کیلو سنگ کیسه صفرا بین ۱۹۸ تا ۲۰۰ هزار دلار به صاحبان کشتارگاه پرداخت کرده اند. قیمت از طلا هم بالاتر است که در حال حاضر حدود 83000 دلار در هر کیلو است.

سپس این دو خواهر و برادر سنگ های صفراوی را از طریق DHL به دو شرکت در هنگ کنگ ارسال کردند. تحقیقات نشان می دهد که آنها در هر کیلو حدود 8000 دلار سود کرده اند.

اسناد دادگاه نشان می دهد که این مرد 50 ساله در مجموع 3.2 میلیون دلار از مشتریان خود در هنگ کنگ دریافت کرده و 188 هزار دلار به حساب خواهرش واریز کرده است.

مقامات اروگوئه یک وسیله نقلیه و یک ملک را در مونته ویدئو، پایتخت این کشور، متعلق به دو مرد به ارزش تقریبی 2.5 میلیون دلار توقیف کردند.

سنگ‌های صفراوی که در طی فرآوری گوشت در مثانه گاو یافت می‌شوند به دلیل خواص ضدالتهابی و ضدالتهابی‌شان در آسیا ارزش بالایی دارند.

۲۳۳۲۳۳

منبع:خبرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا