سلامت خانواده

مواد مغذی ضروری برای بهبود سلامت بدن

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، بدن برای دریافت مواد مغذی مورد نیاز خود به یک رژیم غذایی متعادل و مناسب نیاز دارد، زمانی که ویتامین ها و مواد معدنی ضروری تامین نشود، فرد دچار مشکلات سلامتی مانند خستگی، تضعیف سیستم ایمنی می شود. سیستم و کاهش عملکرد. شناختی و غیره، این مشکل معمولا به دلیل مصرف بیش از حد غذاهای فرآوری شده و کاهش مصرف میوه ها و سبزیجات رخ می دهد.

کلسیم

کلسیم یک ماده معدنی ضروری است که به تقویت استخوان ها و دندان ها کمک می کند و خطر ابتلا به بیماری هایی مانند پوکی استخوان را کاهش می دهد. کلسیم با تنظیم فشار خون و انقباضات عضلانی، به ویژه انقباضات ماهیچه قلب، سلامت قلب را افزایش می دهد.

هستند

کمبود آهن باعث می شود که اکسیژن کافی به اندام های بدن نرسد و فرد دچار مشکلات خاصی شود، مصرف مواد غذایی حاوی آهن با کمک به سلول های ایمنی برای انجام خون، سلامت قلب و عروق خونی را افزایش می دهد و سیستم ایمنی را تقویت می کند. به درستی عمل کند

ویتامین C

ویتامین C که به تقویت سیستم ایمنی معروف است، تولید گلبول های سفید خون را برای مبارزه با عفونت ها افزایش می دهد و با کاهش التهاب و تقویت عملکرد رگ های خونی، از سلامت قلب حمایت می کند.

ویتامین E

ویتامین E یک آنتی اکسیدان قوی برای محافظت از سلول ها در برابر استرس اکسیداتیو است که سیستم ایمنی را تقویت می کند. علاوه بر این، با کاهش التهاب به بهبود سلامت استخوان ها کمک می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا