سلامت خانواده

موتورلنس های اورژانس 340 در کشور خدمات رسانی می کنند – خبرگزاری مهر ایران و جهان

سلامت جو، جعفر معادل وی صبح پنجشنبه در مراسم رونمایی از 10 دستگاه آمبولانس جدید و 15 دستگاه آمبولانس نوسازی شده در دانشگاه علوم پزشکی بابل ضمن قدردانی از زحمات خیرین گفت: این برخورد خیرین بسیار قابل تحسین و قدردانی بود و انجمن خیرین خیرین اورژانس سلامت در ماه های اخیر فعالیت خود را آغاز کرده است. و تاکنون 30 تا 40 دستگاه آمبولانس خریداری و به مردم اهدا شده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه نگاه مردم به امور خیر در اورژانس تغییر کرده و شاهد توسعه تجهیزات، امکانات و زیرساخت های اورژانس توسط خیرین هستیم.

رئیس سازمان فوریت های پزشکی و فوریت های پزشکی کشور گفت: یکی از مشکلات خیرین بروکراسی اداری بود که دریافت کنید مونتاژ این آمبولانس ها تخلیه و مشکل حل شد و دیگر خیرین نیز می توانند این کار خیر را انجام دهند.

وی اذعان داشت: توجه و رفع مشکلات دیگر این سازمان از جمله قانون ارتقای سود Veriمجوز استخدام نیروهای جدید و مورد نیاز، افزایش سختی کار و عادلانه کردن کارگران این سازمان از دیگر ضروریات است.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین مشکلات امروز حوادث شهری به ویژه در شهرهای بزرگ است، تصریح کرد: موتورلنس آنها یکی از راه حل های مقابله با حوادث سطح شهر هستند که در 2 سال گذشته رشد چشمگیری داشته و اکنون 340 مورد است. موتورلنس در سراسر کشور فعالیت می کنند.

معادل وی گفت: از دیگر نکات قابل توجه در سطح فوریت های پزشکی اضافه شدن نیروهای بانوان است که نیمی از جمعیت کشور را بانوان تشکیل می دهند بنابراین حضور نیروهای بانوان در فوریت های پزشکی به شدت احساس می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا