اخبار سلامت

ماجرای فوت هوادار ملوان از زبان رئیس اورژانس کشور

به گزارش گروه اجتماعی سلامت جو ، جعفر میادفر درباره حوادث اخیر مربوط به عملیات اورژانس در ورزشگاه فولادشهر در روز بازی سپاهان و ملوان و همچنین در ورزشگاه شهدای شهر قدس اظهار داشت: متاسفانه آمبولانس شهر. ورزشگاه شهدای قدس که آن هم متعلق به بخش خصوصی است خدماتی ارائه نکرد. در اختیار مصدومان قرار نگرفته است، لذا شرکت مرتبط با این آمبولانس به صورت موقت تعطیل و به کمیسیون تعزیرات دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی معرفی شد تا بر اساس تخلفی که مرتکب شده، مجازات نهایی آن تعیین شود.

رئیس سازمان اورژانس کشور در ادامه تصریح کرد: پس از بررسی کمیسیون کیفری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در خصوص تعطیلی موقت، دائم و یا لغو مجوز مرکز آمبولانسی تصمیم گیری می شود.

میادافر درباره فوت یک بیمار در ورزشگاه فولادشهر اصفهان نیز گفت: این آمبولانس متعلق به بخش خصوصی بوده و بیمار را به مرکز درمانی منتقل کرده است اما وی دچار بیماری زمینه ای و سکته قلبی شده است.

وی در خصوص برخی اخبار منتشر شده در این زمینه مبنی بر نداشتن امكانات لازم آمبولانس این ورزشگاه گفت: طبق بررسی های انجام شده این آمبولانس دارای امكانات لازم بوده اما بر اساس تشخیص پرسنل اورژانس وجود نداشت. نیاز به انجام شوک با این حال، تحقیقات دقیق تری در حال انجام است.

میاد فر با بیان اینکه دادستان اصفهان نیز به این موضوع ورود کرده است، گفت: این حادثه نیازمند بررسی های بیشتر است تا تصمیم و نظر نهایی خود را اعلام کنیم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا