اخبار سلامت

ایران به قطب بین المللی شرکت های فناور حوزه سلامت منطقه تبدیل می شود

به گزارش خبرنگار اجتماعی سلامت جو ، چهارمین رویداد ملی صنعت دانش بنیان با حضور دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی; دکتر عباس علی آبادی، معاون علمی ریاست جمهوری؛ وزیر صمت و دکتر بهرام عین اللهی; وزیر بهداشت برگزار شد.

مهندس مهدی صفری نیا; رئیس پارک فناوری پردیس در افتتاحیه این رویداد گفت: پارک فناوری پردیس از سال 1359 در 5 برنامه 4 ساله فعالیت می کند و از سال 1391 پارک سلامت و جایزه مصطفی تأسیس شد.

وی ادامه داد: ایجاد شهرک مسکونی نخبگان در دستور کار پارک فناوری پردیس قرار گرفته و المپیک فناوری در سال آینده برگزار می شود.

صفری نیا تصریح کرد: یکی از بزرگ ترین بخش های پارک فناوری پردیس حوزه سلامت است که در فاز 1 در مراحل توسعه است و فاز 3 در حال ساخت و فاز 4 فاز آکادمیک است.

رئیس پارک فناوری پردیس گفت: در حوزه سلامت بیش از صد شرکت در حوزه دارو و تجهیزات داریم که چند صد محصول تولید می کنند. از طرفی شبکه ملی فن بازار در 21 استان کشور مستقر است و می توانیم در حوزه سلامت بازار هواداران را راه اندازی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: باید با کمک وزارت بهداشت بودجه وزارت بهداشت را تامین کنیم و انشاالله در پارک فناوری فردیس به قطب بین المللی شرکت های فناور در حوزه سلامت تبدیل شویم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا