سلامت خانواده

صدای کودکان سرطانی را از «محک» بشنوید – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، موسسه خیریه حمایت از کودکان سرطانی «ماهک» با هدف ارائه گزارش به جامعه در راستای رعایت اصل شفافیت فعالیت خود را در پادکست آغاز کرده است.

واریز کردم احمدیان مدیرعامل محک گفت: محک در بیش از 33 سال فعالیت خود سعی کرده تصویری واقعی و شفاف از خدمات حمایتی و درمانی ارائه شده به کودکان مبتلا به سرطان را در کانال های ارتباطی خود ارائه دهد.

وی افزود: موسسه خیریه ماهک با هدف گزارش دهی بهتر، کانال های ارتباطی جدیدی را شناسایی و محتوای آن را متناسب با مخاطبان تولید می کند. از آنجایی که پادکست در حال حاضر با استقبال جامعه ایرانی به ویژه جوانان مواجه شده است، محک تصمیم گرفت در راستای اصل شفافیت فعالیت خود را در این کانال ارتباطی آغاز کند.

احمدیان ادامه داد: راه اندازی پادکست محک گامی جدید در راستای استراتژی تحول دیجیتال است و به انتقال پیام محک به کسانی که شنیدن را به عنوان راهی برای دریافت اطلاعات انتخاب می کنند، کمک می کند.

مدیرعامل محک با بیان اینکه در پادکست «اینجا محک» تلاش شده ادبیات داستانی دنبال شود، گفت: هر بچه ای که وارد محک می شود داستانی با خود دارد و پادکست محک روایت قصه هاست. ; داستان کودکان سرطانی یا افرادی که این لحظات را در کنار آنها زندگی کرده اند. صداهای واقعی محیط بیمارستان که گاهی از دل پدر، مادر، پزشک، داوطلب، کارمند یا یکی از پیشکسوتان موسسه خیریه ماهک پژواک می آید.

احمدیان ابراز امیدواری کرد؛ پادکست «اینجا مهک» می تواند دریچه ای متفاوت و جدید را به روی مخاطبان مهک بگشاید و روایت های کمتر شنیده شده از کودکان سرطانی را بیان کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا