بهداشت و درمان

خبرهای خوش ظفرقندی برای نیروهای اورژانس ۱۱۵

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت (تابنا)، محمدرضا ظفرکندی در مراسم گرامیداشت یکصد و پانزدهمین روز اورژانس کشور که صبح روز یکشنبه 25 شهریور 1403 در سالن کنفرانس هتل المپیک برگزار شد. در تهران از زحمات مستمر پرسنل سازمان اورژانس کشور قدردانی کرد. ایشان ایشان را یک مقام عالی واقعی در حوزه سلامت معرفی کردند و از لزوم بهبود شرایط کاری ایشان صحبت کردند.

گفت: من را مقام عالی وزارت نگویید، مقام عالی شما یک پرسنل زحمتکش اورژانس است. من به عضویت در اورژانس 115 افتخار می کنم و امیدوارم با کمک یکدیگر بتوانیم مشکلات اورژانس را برطرف کرده و شرایط کاری پرسنل را بهبود بخشیم.

ظفرکندی بر اهمیت آموزش های عمومی و تخصصی در حوزه اورژانس تاکید کرد و افزود: نیازمند آموزش هستیم; هم آموزش مردم و هم آموزش خودمان. زیرا اگر افراد آموزش های لازم را ببینند از بسیاری از آسیب ها کاسته می شود.

وزیر بهداشت با اشاره به تلاش مسئولان اورژانس تصریح کرد: خوشحالم که مسئولان اورژانس به ویژه دکتر میعادفر خدمات شایسته ای در زمینه اورژانس پیش بیمارستانی ارائه کرده اند.

وی همچنین به ضرورت استفاده از فناوری های نوین در مواقع اضطراری پرداخت و تصریح کرد: باید از هوش مصنوعی در حوزه ارتباطات اضطراری برای افزایش سرعت و دقت خدمات رسانی به مردم استفاده کنیم.

ظفرکندی با تاکید بر اهمیت کاهش استرس و بهبود شرایط کاری پرسنل اورژانس 115 گفت: بهبود شرایط کاری و کاهش استرس همکاران شاغل در اورژانس 115 در دستور کار وزارت بهداشت قرار دارد.

وی با اشاره به حدیثی از امام حسین (ع) افزود: نیاز مردم به شما از نعمت های خداوند بر شماست. از این نعمت افسرده و منزجر نشوید.

ظفرکندی ضمن اشاره به نجات جان نوزاد اصفهانی ادامه داد: چه زیبا بود لحظه ای که کارشناسان فوریت های پزشکی جان یک نوزاد را نجات دادند و به آن نوزاد و خانواده اش جان تازه ای بخشیدند.

وزیر بهداشت در پایان به مطالبات پرسنل اورژانس اشاره کرد و گفت: به معاونین و همکارانم گفته ام که مطالبات پرسنل اورژانس از جمله ارتقای بهره وری و بهره وری را با جدیت پیگیری کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا