علمی و فناوری

توکنومیکس ماسک امپایر اعلام شد

به گزارش گروه علمی ـ فناوری خبرگزاری سلامت (سلامت جو)بازی تلگرام Mask Empire روز قبل از Tokonomics خود رونمایی کرد. بر اساس اطلاعات موجود، عرضه توکن X به 690 میلیارد واحد می رسد و 70 درصد آن (483 میلیارد واحد) به ماینرها و کوپن ها اختصاص دارد.

ماسک امپراتوری خاطرنشان کرد:

همانطور که قول داده بودیم، ما اکثریت عرضه توکن خود را در اختیار کاربران خود قرار داده ایم. علاوه بر این، ما هیچ بخشی از عرضه X را قفل نمی کنیم.

Mask Empire قصد دارد از 30 درصد باقیمانده (207 میلیارد واحد) برای فازها و کاربران جدید خود استفاده کند. به طور خاص، این توکن‌ها به اعضای جدید جامعه، توسعه بیشتر، پروژه‌های جدید، فهرست‌ها، نقدینگی، پاداش‌های جامعه، سازندگان بازار، پاداش‌های تیم و موارد دیگر اختصاص داده می‌شوند. این بازی خاطرنشان کرد که در آینده جزئیات بیشتری در مورد توزیع این قسمت از توکن X به اشتراک خواهد گذاشت.

اعلام امپراتوری ماسک

Mask Empire قبلاً اعلام کرده بود که مرحله استخراج آن در 30 سپتامبر (9 اکتبر) به پایان می رسد. پایان مرحله ماینینگ معمولاً یکی از آخرین مراحل قبل از ایردراپ است. این بازی در ماه گذشته سکه های درون بازی کاربرانی را که وارد پلتفرم آن نشده اند را سوزانده است و خاطرنشان کرده است که به این کار ادامه خواهد داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا