سلامت خانواده

نگرانی ظفرکندی از حذف ارز ترجیحی تجهیزات پزشکی – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم تکریم و معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت روز شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ در تالار امام جواد ستاد وزارت بهداشت برگزار شد.

در این مراسم حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، محمدرضا رضایی. کوچی رئیس کمیسیون سازندگی مجلس، محمدجواد عسکری، رئیس کمیسیون کشاورزی، علی بابایی شاهکار رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس و جعفر قدری نایب رئیس کمیسیون اقتصادی، معاونان سازمان بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات و جمعی از نمایندگان مجلس حضور داشتند.

بهروز رحیمی معاون سابق توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گزارشی از عملکرد این معاونت در دولت سیزدهم ارائه کرد.

مسعود حبیبی، معاون فرهنگی و دانشجویی و حسین فرشیدی، معاون بهداشتی وزارت بهداشت، محمدمهدی نشی، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت، جعفر سازگار در این مراسم رئیس سازمان اورژانس کشور و جمعی از مدیران و مسئولان معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت نیز حضور داشتند.

در این مراسم محمدرضا ظفرخندی وزیر بهداشت درباره کمبودها و کاستی های بودجه سلامت برنامه ریزی کرد داروسازارز ترجیحی برای تجهیزات پزشکی و… نکاتی را بیان کرد و از نمایندگان شورای اسلامی خواست تا در تامین بودجه حوزه سلامت با وزارت بهداشت همکاری و همراهی کنند.

وی به مشکلات پس از اجرای پروژه اشاره کرد داروساز الحاد نسبت به حذف ارز ترجیحی تجهیزات پزشکی ابراز نگرانی کرد.

بر اساس این گزارش، طاهر محبتی جایگزین بهروز رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا