سلامت خانواده

افراد الکلی بیشتر در معرض خطر ابتلا به سرطان هستند – خبرگزاری مهر ایران و جهان

سلامت جو به نقل از سلامتی لاین، یافته های شواهد رو به رشد E اثرات مضر مصرف الکل را حتی برای افراد کم الکل تایید می کند.

درک عمومی در مورد الکل به ویژه برای جوانان در حال تغییر است، زیرا افراد بیشتری برای محافظت از سلامت خود مصرف خود را محدود کرده یا به طور کامل از آن اجتناب می کنند.

همانطور که تحقیقات بیشتر اثرات منفی مصرف الکل را حتی در مقادیر متوسط ​​تایید می کند، باورهای قدیمی در مورد مزایای ادعایی نوشیدن الکل برای سلامتی گاهی اوقات در حال تغییر هستند

یک مطالعه جدید بزرگ نشان داده است که مصرف متوسط ​​الکل هیچ فایده ای برای افراد مسن ندارد، اما در عوض خطر مرگ و میر را افزایش می دهد. میر خطر ابتلا به بیماری را افزایش می دهد.

این یافته ها بر اساس سوابق بهداشتی بیش از 135000 بزرگسال 60 سال و بالاتر در بریتانیا است.

در طول مصاحبه های اولیه، از شرکت کنندگان سوالات مفصلی در مورد مصرف الکل بین سال های 2006 و 2010 پرسیده شد. میر در مصرف کنندگان کم خطر، متوسط ​​و بالا با سرطان و همه علل مرتبط است.

نتایج نشان داد که نوشیدن کم خطر همچنان با خطر بالاتر مرگ همراه است میر در این گروه با سرطان مرتبط بود، در حالی که مصرف متوسط ​​الکل همچنان با احتمال بیشتری برای مرگ ناشی از سرطان و علل دیگر همراه بود.

قرار گرفتن در معرض اتانول و فرمالدئید برای سلامتی انسان مضر است. نوشیدنی های الکلی حاوی این اجزا در مقادیر مختلف هستند.

وقتی الکل توسط بدن متابولیزه شده است بیشتر اتانول مصرفی توسط کبد به ترکیبی سمی به نام تجزیه می شود استالدئید تبدیل به یک ماده سرطانی می شود زا مشخص است که ممکن است منجر به آسیب DNA شود.

در حالی که این واکنش استالدئید معمولا قبل از شکستن به استات این کوتاه مدت است، اما همچنان می تواند آسیب قابل توجهی ایجاد کند، به خصوص در کبد، جایی که بیشتر متابولیسم الکل در آن انجام می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا