سلامت خانواده

نجات مادر باردار اصفهانی مبتلا به تومور مغزی در بیمارستان شریعتی

مجید باقرزاده در گفت وگو با خبرنگار ایمنا درباره عمل جراحی تومور مغزی مادر باردار اظهار کرد: در بیمارستان دکتر علی شریعتی اصفهان خانمی 37 ساله در هفته 37 بارداری با سردرد و اختلال بینایی به بیمارستان مراجعه می کند. ، و پس از معاینه اولیه بلافاصله به زایشگاه منتقل می شود.

وی افزود: پس از معاینات تکمیلی و اطمینان از وضعیت مناسب جنین، مشاوره اعصاب و MRI، وجود توده در مغز بیمار مشخص می شود و مادر در لیست مادران پرخطر وزارت بهداشت قرار می گیرد. و سازمان بهداشت جهانی و تحت مراقبت های ویژه.

مدیر روابط عمومی بیمارستان شریعتی اصفهان بیان کرد: پس از بازکردن کیف آمنیوتیکسزارین اورژانسی برای مادر انجام می شود و نوزاد سالم با تمهیدات خاصی به دنیا می آید و به بخش نوزادان منتقل می شود.

باقرزاده گفت: پس از تولد نوزاد، مادر برای عمل جراحی آماده شد و طی یک عمل جراحی 12 ساعته توسط متخصص مغز و اعصاب، بیمار به ریکاوری و در نهایت به آی سی منتقل شد. یکی انتقال، پس از 12 روز مراقبت های پرستاری و پزشکی شبانه روزی، مادر با هوشیاری کامل در بخش جراحی مغز و اعصاب بستری و در نهایت به زودی ترخیص شد.

همچنین فاطمه حق نژاد کارشناس پرستاری بیمارستان شریعتی اصفهان گفت: علیرضا فرید فوق تخصص جراحی مغز و اعصاب و سیمین طالبی فوق تخصص زنان و زایمان مسئولیت جراحی تومور مادر باردار و سزارین وی و وضعیت عمومی مادر را بر عهده داشتند. و عزیزم خوبه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا