سلامت خانواده

بهورزان ها در روستاها و مناطق محروم جایگزین ندارند – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن پیام محمدرضا ظفرخندی که برای رؤسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور ارسال شده است، آمده است: دوازدهم شهریور مصادف با روز بهورز فرصتی برای جمعی از تاثیرگذارترین از کارکنان نظام سلامت و مربیان آنها قدردانی می کنیم. کسانی که با تلاش بی وقفه و دلسوزانه خود، ارکان اصلی سلامت و تندرستی آحاد جامعه روستایی و نسل های آینده هستند.

مسلماً افراد فقیر گروهی بی بدیل برای تضمین دسترسی به خدمات اولیه بهداشتی در روستاها و مناطق دورافتاده و محروم هستند. با آموزش و آگاهی آنان است که جامعه روستایی می تواند با حفظ و ارتقای سلامت زندگی پربار و لذت بخشی داشته باشد. اعتماد عمیق جامعه بهورزان به دلیل نزدیکی فرهنگی، درک شرایط و زندگی مردم در دل روستا و در بین مردم، ویژگی های منحصر به فرد آنها که منجر به پذیرش اجتماعی، دسترسی و اثربخشی بالا خدمات و کاهش سلامت می شود. هزینه ها

بهورزان با هوش و دانش و عشق و تعهد به جهانیان نشان داد که در پهنه وسیع و متنوع روستا چقدر عشق و مراقبت است. نشسته ها ایران بی پایان، زنده و پویا است.

از صمیم قلب از زحمات بی نظیر بهورزان سپاسگزارم و خدا را شاکرم که این فرصت را نصیب ایشان کرد تا در تلاش بزرگشان پشتیبان ایشان باشم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا