سلامت خانواده

اگر می خواهید چاق نشوید این 5 غذا را برای شام نخورید

به گزارش خبرآنلاین، اگر از آن دسته افرادی هستید که شب ها به عنوان شام غذای سنگین می خورید، مرتکب اشتباه بزرگی شده اید.

همشهری در خبری نوشت: البته این به معنای حذف شام نیست، زیرا در هر رژیم غذایی مناسب برای کاهش وزن باید حتما شام بخورید، زیرا نخوردن شام منجر به تنقلات می شود و ممکن است اگر یک محاسبه کلی انجام دهید. ، به این نتیجه خواهید رسید که تنقلاتی که مصرف کرده اید و نقش خاصی در سیری شما نداشته اند، بیشتر از یک شام کالری به شما می دهند!

تنها کاری که باید انجام دهید این است که به غذاهایی که بدنتان جذب می کند توجه کنید. یکی از نکات مهم پرهیز از خوردن شام های چرب و سنگین در شب است. جدای از بحث تناسب اندام و افزایش وزن، این موضوع باعث می شود دستگاه گوارش شما به شدت سقوط کند و با مشکلاتی مواجه شود.

این غذاها را در نظر داشته باشید. از آنها برای ناهار لذت ببرید اما سعی کنید در شام از آنها استفاده نکنید:

سیاه و سبز

یکی از بی نظیرترین خورش های ایرانی! کمتر کسی است که قورمه سبزی را دوست نداشته باشد. اما من و شما هر دو می دانیم که این خورش دوست داشتنی سرشار از چربی است. چربی حاصل از سرخ کردن سبزیجات، گوشت و چربی گوشت به علت آن می‌افزاید. بنابراین برای شام دور آن حلقه بزنید!

کباب کوبیده

شام رفتن به رستوران و خوردن کباب اشکالی ندارد! اما خوردن منظم کباب کوبیده برای شام چیز خوبی نیست! نیازی به گفتن نیست کباب کوبیده چقدر چرب است!

پیتزا

III! غذایی که مورد پسند همه است و چاق کننده هم هست! با حجم زیاد پنیر و افزودنی های مختلفش نقش مهمی در چاق شدن شما دارد! از خوردن زیاد پیتزا در شام خودداری کنید!

فسنجان

یکی از پرطرفدارترین خورش های ایرانی! فسنجان یک اثر هنری است. هر کس این زیبایی را به سبک خود خلق می کند. اما به دلیل سنگینی به دلیل حجم گردو و چربی ناشی از آنها، گوشت یا مرغ موجود در آن اصلا برای شام مناسب نیست! نه نه شب هم حذفش کن!

لازانیا

ایتالیایی جذاب! رایحه دلنشین آن همه را عاشق می کند اما فوق العاده چاق کننده است! پنیر پیتزا به همراه ورقه های لازانیا و سس مخصوص بشامل کافی است تا شما را به اندازه چند جلسه باشگاه به عقب براند. شب ها سراغ لازانیا نروید!

233217

منبع:خبرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا