سلامت خانواده

انتصابات در وزارت بهداشت باید از همه گروه های سلامت باشد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد نژادیان در این نامه خطاب به محمدرضا ظفرخندینوشت: با توجه به گستردگی حوزه وزارت بهداشت و حضور کارشناسان و دانشمندان رشته های مختلف علوم بهداشتی در ستاد وزارتخانه و دانشگاه های علوم پزشکی، مراکز خدمات درمانی و همچنین دانشکده ها و مراکز تحقیقاتی رشته های مختلف. یکی از مصادیق اجرای عدالت، استخدام انصاف این متخصصان در سمت های سیاست گذاری و مدیریتی متناسب با تخصص، قدرت و نفوذ هر یک از آنهاست.

لذا با توجه به نگاه جامع و علمی جناب عالی به حوزه سلامت، خواهشمند است در حکم انتصاب معاونین و مدیران کل وزارت بهداشت و درمان و رؤسا و معاونین دانشگاه های علوم پزشکی و موسسات تابعه این وزارتخانه اقدام نمایند. در حوزه سلامت باید از توان همه گروه‌ها در حوزه سلامت به‌ویژه پرستاری و مامایی، بهداشت، مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی، سیاست‌گذاری سلامت و اقتصاد سلامت استفاده شود.

بی شک استفاده از ظرفیت تمامی متخصصان در پست های مدیریتی می تواند در جلب اعتماد و مشارکت تمامی اعضای تیم سلامت در راستای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت چهاردهم در حوزه سلامت بسیار موثر باشد. .

پیشاپیش از همکاری و عنایت عالی جنابعالی کمال تشکر و قدردانی را دارم و برای جنابعالی و همه زحمتکشان وزارت بهداشت دولت چهاردهم آرزوی موفقیت و سلامتی دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا