سلامت خانواده

کشف و انهدام شبکه تولید و توزیع غیرمجاز مواد مخدر – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد فیاض فر از کشف و انهدام شبکه تولید و توزیع غیرمجاز مواد مخدر خبر داد و گفت: این شبکه با داشتن نمایندگی فروش در شهرهای دیگر از جمله یزد، شهربابک و پاسارگاد در زمینه توزیع غیرمجاز مواد مخدر فعالیت می کند. در سایر مناطق کشور سرمایه های هنگفتی در این راستا هزینه شد.

وی بیان کرد: امروز عملیات مشترک بازرسی و دستگیری هشت نقطه در شهرستان های خاتم، یزد، شهربابک و پاسارگاد با همکاری نیروهای اطلاعاتی و انتظامی انجام و مقادیر قابل توجهی مواد مخدر غیرمجاز، متادون و مواد بسته بندی کشف شد. متهمان در قالب کپسول ترک مواد مخدر و همچنین مشروبات الکلی دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاتم افزود: در راستای ضربه زدن به مبانی مالی این افراد هجده حساب بانکی با گردش مالی بیش از 300 میلیارد ریال مربوط به خرید و فروش مواد مخدر مسدود شد.

فیاض فر تاکید کرد: هرگونه تولید و توزیع دارو یا مکمل های دارویی باید توسط مراجع ذیصلاح با مجوز سازمان غذا و دارو انجام شود در غیر این صورت جرم بوده و به منظور به خطر انداختن سلامت مردم با قاطعیت قانونی برخورد خواهد شد. متخلفان در این زمینه گرفت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا