سلامت خانواده

روشی جدید برای درمان کیست های پوستی بدون دوره نقاهت – خبرگزاری مهر ایران و جهان

الهه لطفی در گفتگو با خبرنگار مهر از ابداع روشی جدید برای درمان هیدرادنیت چرکی اعلام کرد و گفت: این روش بسیار جدید برای درمان کیست های بیماری زا است.

وی ادامه داد: با استفاده از دستگاهی که با همکاری یک شرکت دانش بنیان ایرانی با انتقال جریان RF از طریق کانول ساخته شده است، می توان کیست ها را در یک تا دو جلسه و بدون گذراندن دوره نقاهت از بین برد.

لطفی ادامه داد: متأسفانه در تکنیک های قدیمی، پوست ناحیه آسیب دیده به طور کامل برداشته می شد و پوست از سایر قسمت های بدن بیمار پیوند زده می شد، اما این تکنیک جدید و راحت جایگزین مطمئنی برای جراحی های سنتی است.

به گفته وی، در واقع با این روش یک بیماری مزمن و التهابی که معمولاً زیر بغل را درگیر می کند، درمان می شود و تاکنون دارو یا روش قطعی برای درمان بیماری وجود ندارد.

لطفی اضافه کرد: اگرچه روش های درمانی دیگری برای کنترل بیماری معرفی شده است که شامل انواع درمان های دارویی بسیار پرهزینه و پیچیده است، اما در نهایت جراحی با هدف از بین بردن ضایعات انجام می شود. می اما در روش جدید، امواج فرکانس رادیویی با موفقیت در تخریب و بازسازی فیبرهای کلاژن عمل کرده اند.

به گفته این متخصص پوست، مو و زیبایی، این روش که برای اولین بار در یکی از معتبرترین مجلات پزشکی به دنیا ارائه شد و هم اکنون در حال انجام است، نتایج آن امیدوارکننده بوده و بیمار را از هر گونه نیازی بی نیاز کرده است. نوع دیگر درمان

لطفی تاکید کرد: این روش نه تنها به کاهش درد و عوارض کمک می کند، بلکه زمان بهبودی بیمار را به حداقل می رساند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا