سلامت خانواده

ارائه بیش از یک میلیون خدمات درمانی و بهداشتی به زائران اربعین تا اول شهریور ماه

پیمان نامدار در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به ارائه خدمات درمانی هلال احمر به زائران اربعین از روز سه شنبه 25 مرداد لغایت پنجشنبه 10 شهریور ماه، گفت: کمیته امداد و نجات هلال احمر در این مدت بیش از به یک میلیون و 891 هزار نفر خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده است، همچنین لازم است بدانید که 883 عمل و خدمات برای زائران حسینی انجام شده و حدود 13 هزار و 671 نفر برای دریافت خدمات به مراکز هلال احمر مراجعه کرده اند.

وی در خصوص اسکان اضطراری زائران افزود: در مدت مذکور بیش از 6 هزار و 880 نفر اسکان اضطراری یافتند و 821 مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند.

معاون بهداشت و توانبخشی جمعیت هلال احمر عراق با اشاره به ارائه خدمات امدادی و درمانی توسط جمعیت هلال احمر به زائران اربعین حسینی در عراق گفت: در این مدت خدمات درمانی به زائران اربعین حسینی در عراق ارائه شده است. بیش از یک میلیون و 57 هزار نفر در عراق و بیش از 811 هزار و 180 خدمات درمانی به زائران اربعین حسینی در عراق ارائه شده است که بیش از 107 هزار و 380 زائر دچار گرمازدگی نیز تحت مداوا قرار گرفتند.

نامدار با اشاره به اعزام تعدادی از زائران به مرز ادامه داد: 198 نفر از زائران برای ادامه روند درمانی آنها در کشور به مرزها منتقل شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا