سلامت خانواده

ظفرخندی فعالیت رسمی خود را آغاز کرد/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، محمدرضا ظفرخندی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح شنبه – سوم شهریور – با حضور در ساختمان این وزارتخانه، فعالیت خود را به عنوان وزیر دولت چهاردهم رسما آغاز کرد.

ایرنا در خبری نوشت: ظفرکندی در آخرین روز مرداد ماه و در آستانه روز پزشک به همراه سایر وزرای پیشنهادی مسعود بیزیکیان رئیس جمهور موفق شد با کسب 163 رای موافق از مجلس، سکان هدایت این وزارتخانه را به عنوان رئیس جمهور به دست گیرد. وزیر بهداشت جمهوری اسلامی ایران.

ظفرکندی که به همراه محمدجعفر قیم پناه معاون اجرایی رئیس جمهور به ساختمان وزارت بهداشت رفته بود مورد استقبال بهرام عین اللهی وزیر بهداشت دولت سیزدهم و مسئولان این وزارتخانه قرار گرفت.

وزیر بهداشت یکم شهریور در جریان برگزاری آزمون دانشنامه تخصصی و سی و هشتمین آزمون گواهینامه – دانشنامه فوق تخصصی پزشکی در دانشکده پرستاری حضور یافت.

وی همچنین عصر همان روز در مراسم بزرگداشت روز پزشک که با حضور رئیس جمهور برگزار شد حضور یافت و سپس از اقدامات درمانی بیمارستان سینا که مدتی ریاست آن را بر عهده داشت قدردانی کرد.

ایخام شهریور وزیر بهداشت در جلسه روز گذشته هیات دولت از مشکل مطالبات پرستاران خبر داد و گفت: با دستور و پیگیری پزشکان، مطالبات دانشگاه های علوم پزشکی و بیمه ها در اسرع وقت پرداخت می شود. مشکل انباشت مطالبات جامعه پرستاری تا دو هفته آینده برطرف خواهد شد.» .

ظفرکندی با اشاره به کمبود بیش از 300 دارو و برنامه دولت برای رفع آن، خاطرنشان کرد: برای رفع مشکلات دارویی و به حداقل رساندن کمبود دارو، جلسات کارشناسی زیادی با رئیس جمهور و معاون اول رئیس جمهور داشتیم و از سوی دیگر، با توجه به کمبود دارو و کمبود دارو، مشکلات دارویی نیز در دستور کار قرار گرفت. با تایید مقام معظم رهبری انقلاب برای رفع این مشکلات بخشی از منابع مورد نیاز را از صندوق ذخیره ارزی تامین می کند.

47236

منبع:خبرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا