اخبار سلامت

تجهیز و توزیع 228 دستگاه آمبولانس جدید به زودی

جعفر میادفر با اشاره به خرید 500 دستگاه آمبولانس جدید از تجهیز و آماده سازی 228 دستگاه آمبولانس برای توزیع در سراسر کشور خبر داد و اظهار داشت: پیش بینی می شود هر دو هفته یکبار حدود 30 دستگاه آمبولانس جدید به دانشگاه های علوم تحویل شود. دارو توزیع شود. این آمبولانس ها در سال های 2023 و 2024 توسط تویوتا تولید می شوند که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و از نظر قیمت نسبت به سایر آمبولانس ها مناسب تر هستند.

وی با اشاره به هزینه بسیار پایین نگهداری و تعمیر آمبولانس های جدید افزود: مصرف بنزین این آمبولانس ها بسیار پایین و استاندارد است. این آمبولانس ها مجهز به تجهیزات تولید داخل از جمله برانکارد، کیسه های ساکشن و احیا هستند.

رئیس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه مشکلی برای واردات آمبولانس های جدید وجود ندارد، تصریح کرد: واردات آمبولانس ها از پرداخت عوارض گمرکی معاف است که البته لازم است با همکاری گمرک ترخیص آنها تسریع شود تا در دسترس باشند. دانشگاه ها و پایگاه های اورژانس کشور.

میادافر همچنین از واردات حدود 50 دستگاه آمبولانس از خیرین و سازمان های بین المللی به کشورمان خبر داد و گفت: مسیر واردات آمبولانس با کمک خیرین سلامت باز شده و آمادگی داریم هر یک از خیرین آمبولانس را به کشور بیاورند. گمرک و ثبت آن». برای پایگاه اورژانسی مورد نظر خیرین سفارش و تخلیه و استفاده می کنیم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا