سلامت خانواده

پزشکان ایران اسلامی علم را در خدمت بشریت قرار داده اند

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار مجتبی فدا در پیامی به مناسبت تبریک روز پزشک گفت: وقتی ذهن و اندیشه پاک، تجربه و علم به کار گرفته شود و به بیمار سلامتی بدهد، انسانیت معنا پیدا می کند. روز پزشک فرصتی برای قدردانی از خدمات ارزنده پزشکان سراسر ایران است که بار سنگین حفاظت و مراقبت از سلامت مردم عزیز ایران در برابر بیماری ها را فداکارانه بر عهده گرفته اند.

وی افزود: نعمت سلامتی یک نعمت است ارزشمند است و شکی نیست که حفظ سلامت مردم تنها برای پزشکانی مناسب است که علم، عقل و اخلاق را در هم آمیخته و با صبر و بردباری از هیچ تلاشی برای رفع آلام و رنج بیماران خود دریغ نمی‌کنند و تمام توان خود را برای پوشش بیماران به کار می‌گیرند. تن های رنجور با لباس تندرستی و لبخند بر لبانشان نشست.

فرمانده سپاه صاحب زمان (Aj) استان اصفهان تصریح کرد: جامعه پزشکی اسلامی ایران علاوه بر داشتن بزرگانی که علم و اندیشه آنان همواره راهگشای عرصه دانش بشری بوده و علم را در خدمت انسانیت و رشد فضایل اخلاقی قرار داده اند. دارای افرادی با منش پاک و نیک سرشت که با پشتوانه توانمندی و دانش برگرفته از فرهنگ ملی و اسلامی در جهت تامین سلامت مردم تلاش و کوشش خود را به کار می گیرند.

فدا یادآور شد: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام جامعه پزشکی کشور، اول شهریور، زادروز دانشمند بزرگ مسلمان ایرانی، ابوعلی سینا و روز پزشک را به تمامی پزشکان و همه کسانی که در این وادی سربلند مشغول به کار هستند. اینجانب تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال سلامتی، بهروزی و موفقیت روزافزون برای سربازان در عرصه سلامت مسئلت دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا