بهداشت و درمان

مشکلات پرستاران ظرف دو هفته آینده حل می‌شود

وزیر بهداشت اولین اقدام وزارت بهداشت را برای حل مشکلات پرستاران خواند و گفت: با دستور و پیگیری رئیس جمهور تا دو هفته آینده مشکل انباشته شدن مطالبات جامعه پرستاری حل می شود. .

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت (تابنا)، ظفرخندی در حاشیه بازدید از روند اجرای آزمون دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: برای حل مشکلات دارویی و به حداقل رساندن کمبود دارو، جلساتی با رئیس جمهور و معاون اول رئیس جمهور گفتگوهای زیادی داشتیم و از سوی دیگر با موافقت مقام معظم رهبری بخشی از منابع مورد نیاز از خارج تامین می شود. صندوق ذخیره ارزی برای حل این مشکلات.

وی با بیان اینکه مدیون زحمات و تلاش های پرستاران و جامعه پرستاری کشور هستیم، افزود: پرستاران ما در سراسر کشور در ماه ها و سال های گذشته مطالبه گر حقوق خود بوده اند و این انباشت مطالبات در برخی استان ها باعث شده است. منجر به اعتراض این گروه شد.

وزیر بهداشت در جلسه روز گذشته هیات دولت از مشکلات و مطالبات پرستاران خبر داد و گفت: با دستور و پیگیری رئیس جمهور، مطالبات دانشگاه های علوم پزشکی و بیمه ها در اسرع وقت پرداخت می شود. مشکل انباشته شدن مطالبات جامعه پرستاری تا دو هفته آینده برطرف خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا