سلامت خانواده

شرایط سخت در حوزه سلامت/ امیدوارم شایسته خدمت باشم – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا ظفر خاندیوی در این پیام خدمات جامعه پزشکی و ایثارگری آنان را در دوران دفاع مقدس و همچنین در ایام کرونا ارزشمند دانست.

متن کامل پیام وزیر بهداشت

اول شهریور سالروز تولد بوعلی سینای بزرگ است. این دانشمند حازق در زمان او در اوج و تارک نام علم پزشکی بیا و قرن ها کتاب او مرجع دانش پزشکی بود و در جهان تدریس می شد. این افتخار برای ایرانیان باقی است و ما وارث این افتخار بزرگ هستیم.

این روز بزرگ برای پاسداشت حرفه پزشکی و کرامت پزشکان کشور بزرگ ایران، روز پزشک نامگذاری شده است. جامعه پزشکی ایران به ویژه پزشکان محترم علاوه بر ارائه خدمات در حوزه سلامت مورد اعتماد مردم و جزو گروه های مرجع اجتماعی هستند و در زندگی ایرانیان تاثیرگذار بوده اند.

خدمات ارزنده جامعه پزشکی و ایثارگری آنها در دوران دفاع مقدس و همچنین در دوران همه دریافت کنید کرونا فراموش نمی شود و همچنان به آموزش و الهام بخشیدن به نسل ها ادامه می دهد کاملا نو این جامعه بوده و هست.

مفتخرم که در اولین روز کاری خود به عنوان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، این روز فرخنده را برای پزشکان محترم کشورم به ویژه پزشکان و دستیاران جوانی که به تازگی وارد این عرصه شده اند و باید باشند، آرزومندم. به دلیل مشکلاتی که با آن مواجه هستند بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. تبریک میگم

شرایط سخت و مشکلات فراوان است اما امیدوارم با استعانت از خداوند متعال و با همکاری جامعه گرانقدر پزشکی و حمایت دولت محترم و بهره مندی از وحدت بی نظیری که در حوزه پزشکی شکل گرفته است. جامعه این روزها و ظرفیت های بسیار خوبی را فراهم کرده است، می توانم در این عرصه شایسته خدمت کنم برای مردم عزیز کشورم ایران در امان باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا