اخبار سلامت

تبریک سرلشکر باقری به جامعه پزشکان و داروسازان

به گزارش گروه سیاسی سلامت جو ، سردار سرلشکر محمد باقری صبح پنجشنبه اول شهریور 1403 با صدور پیامی روز پزشک و داروساز را به جامعه پزشکی تبریک گفت و از زحمات همه پزشکان متعهد و دلسوز قدردانی کرد. داروسازان ایران اسلامی به ویژه خادمان نیروهای مسلح.

متن پیام رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به شرح زیر است:

نامگذاری اول شهریور ماه؛ زادروز ابوعلی سینا، حکیم معروف ایرانی، به پاس زحمات و ایثارگران، روز پزشک و پنجم شهریور ماه سالروز تولد دانشمند نامدار ایرانی زکریای رازی به عنوان روز داروساز گرامی داشته می شود. به پزشکان و داروسازان ایران، فرزانه های سرزمین که با تلاش و نجابت و با هدف کسب رضایت، به جامعه پزشکی ایران به ویژه پزشکان و داروسازان متعهد نیروهای مسلح تبریک می گویم.

رشادت‌های پزشکان در سال‌های حماسه دفاع مقدس و دوران سخت و طاقت‌فرسا اپیدمی کرونا در خاطر ملت ایران جاودانه است. دوران خطرناکی بود که پزشکان پرتلاش و متعهد کشور عزیزمان ایران تمام تلاش خود را برای تضمین سلامت ملت ایران به کار گرفتند و در این راه جمعی از این خانواده بزرگ به شهادت رسیدند تا نامشان همیشه جاودان باشد. بر میراث افتخارات ایران عزیز بدرخشید. و در ذهن همه ایرانیان ثبت شود.

در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام سلامت از زحمات یکایک پزشکان متعهد و دلسوز در سراسر کشور به ویژه پزشکان و داروسازان نیروهای مسلح تقدیر و تشکر می نماییم. از خداوند متعال توفیق روزافزون ایشان را در مسیر خدمت خواستارم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح؛ سرلشکر پاسدار محمد باقری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا