اخبار سلامت

نمای کامپوزیتی عامل بزرگی آتش سوزی “بیمارستان گاندی”

به گزارش گروه اجتماعی سلامت پرس ، حسین نظری با اشاره به حادثه آتش سوزی در بیمارستان گاندی اظهار داشت: ساعت 18:20 روز پنجشنبه یک مورد آتش سوزی در بیمارستان گاندی گزارش شد که با حضور به موقع آتش نشانان با موفقیت اطفا شد. بیماران باید به مکان دیگری منتقل می شدند و از 93 بیمار بستری شده امروز 51 بیمار در بیمارستان حضور داشتند که با هماهنگی شبکه بهداشت همه آنها انتقال داده شدند.

وی با بیان اینکه آتش به طور کامل خاموش شد و تلاش آتش نشانان از سرایت آن به ساختمان های مجاور جلوگیری کرد، خاطرنشان کرد: موضوع مهم این بود که تصاویری که پخش می شد به دلیل کامپوزیت بودن نمای ساختمان، آتش را بزرگ جلوه می داد. با این حال، این آتش یک آتش معمولی بود.

نظری با بیان اینکه در زمان وقوع آتش سوزی شهرداری به گونه ای عمل می کند که مسئولان مربوطه از شهردار منطقه گرفته تا سایر عوامل همگی در محل حادثه حضور دارند. آنها به سمت پاکسازی عبور می کنند.

معاون شهردار تهران ادامه داد: به اندازه کافی تانکر آب داشتیم و نردبان ها هم سر جای خود بود. تنها مشکل وجود ساختمانی در ضلع غربی این مکان بود که کار آتش نشانان را برای اطفای حریق با مشکل مواجه می کرد.

نظری خاطرنشان کرد: در مجموع حضور به موقع و امکانات و تجهیزات کافی در کنار تلاش بی دریغ آتش نشانان باعث شد که آتش بدون خسارت جانی اطفا شود و خوشبختانه تمامی بیماران به بیمارستان های تعیین شده منتقل شدند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا