سلامت خانواده

پزشکان در رشته های مختلف ایران را به اوج افتخار رسانده اند – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر ، محمد رئیس زاده به مناسبت یکم شهریور ماه سالروز تولد حکیم بوعلی سینا و روز پزشک در پیامی نوشت: تاریخ ایران عزیز ما پر از داستان های بی نظیری است که دستان شفابخش پزشکان این کشور واسطه فیض الهی هستند و جان انسان ها را نجات می دهند. روح و جان مردمان این سرزمین بوده است.

در دوران معاصر، پزشکان در 8 سال دفاع مقدس و سال‌های سنگین اپیدمی کرونا، سرآمد مجاهدت و فداکاری بوده‌اند. هستند و در عرصه های خدمات عمومی، پژوهشی، نوآوری و خودکفایی، ایران را به قله های افتخار و اعتماد به نفس رسانده است. هستند.

الحق، این گونه روشنفکران وارثان شایسته پیشینیان سرافرازی چون ابن سینا، جرجانی و زکریای رازی، برزویه طبیب و… هستند.

اول شهریور ماه سالروز تولد حکیم شیخ الرئیس ابوعلی سینا Y بوغور مصادف با روز پزشک، فرصت مغتنمی برای پاسداشت مقام پزشکان عزیزی است که همدلانه در کنار مردم و بیماران ایستاده اند. هستند تا خم نشود

ضمن ارج نهادن به این روز بزرگ و تشکر از زحمات ارزشمند کلیه همکاران من عالی هستم در راه خدمت به مردم روز پزشک را تبریک می گویم و امیدوارم اکنون که یکی از اعضای محترم و شایسته جامعه پزشکی سکان اجرایی کشور را بر عهده گرفته و در آستانه روز پزشک با رای نمایندگان ملت، جراح عظمت برای وزارت بهداشت انتخاب شده است، با کاهش دغدغه های متراکم جامعه پزشکی، دغدغه ای جز خدمات علمی و عملی به بیماران نداشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا