بهداشت و درمان

پیام تبریک عین‌اللهی به پزشکان

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت (تابنا)، بهرام عین اللهی در این پیام آورده است: به راستی دستاوردهای دولت سیزدهم مردمی با نام گرانقدر رئیس جمهور شهید و خدمتگزار ملت شهید آیت الله دکتر سید است. ابراهیم رئیسی در عرصه حساس تامین سلامت آحاد جامعه و آموزش علوم پزشکی برگ زرین دیگری است. تارک نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ثبت نام خود مفتخر است و بدون شک کسب این موفقیت عظیم مرهون تلاش بی چون و چرای همه دستان است. تمرین‌کنندگان و متولیان خدمتکار جبهه سلامت به ویژه جامعه پزشکی است.

مردان و زنانی که در ادوار مختلف ایران اسلامی از دفاع مقدس تا دفاع از سلامت جامعه در تمام دوران فداکاری کردند. دریافت کنید بیماری کووید 19 با تلاش خالصانه وی هیچ نقشی ندارد جایگزین آنها در کاهش رنج این مردم ارزشمند بودند.

ضمن تبریک روز پزشک و روز بزرگداشت داروساز، از زحمات ارزشمند جنابعالی کمال تشکر را دارم. شایه از مدیران جهادگر، اساتید گرانقدر، پرستاران پرتلاش، پیراپزشکان فرهیخته و جامعه عزیز سلامت کشور در راستای پیشبرد اهداف عالیه نظام سلامت و توسعه آموزش علوم پزشکی و عزت مستمر تقدیر و تشکر می نمایم. و توفیق روزافزون همگان به توفیق حضرت ولی عصر (عج). خدمت مردم شریف ایران اسلامی از درگاه احدیت می خواهم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا