اخبار سلامت

درمانگاه تخصصی در خدمت زائران اربعین در عمود 244

به گزارش خبرنگار اعزامی سلامت جو به عراق، دکتر ناور، مدیر یکی از کلینیک های ایرانی در جاده الحسین که مدعی عنوان شلوغ ترین درمانگاه این مسیر است و به بیمارستان العالم به شماره 244 در ال. -راه حسین (ع) به تسنیم گفت: در این کلینیک حدود 60 نفر کادر تخصصی متخصصان فوریت های پزشکی، آی سی یو و پرستاران اورژانس به مدت یک هفته مشغول به کار هستند که در ابتدای فعالیت ما بدون مشکل پیش می رفت و در در سه روز گذشته با هجوم عجیبی از بیماران مواجه هستیم.

وی افزود: در اینجا بیماران سطح یک، دو و سه که نیاز به خدمات تخصصی دارند را می پذیریم. در این بیمارستان امکانات رادیولوژی و 20 تخت داریم و به صورت 24 ساعته مشغول به کار هستیم. از تصادفات و بیمارانی که دچار شکستگی های مختلف شده اند تا سکته قلبی و انسداد روده که چند مورد داشتیم.

ناور خاطرنشان کرد: همزمان 5 آمبولانس می آورند و اعزام های زیادی داریم.

مدیر درمانگاه امود 244 با اشاره به طرح امسال هلال احمر افزود: تفاوت امسال با سال گذشته ایده پزشک چرخشی است. در مجتمع طریق الحسین، پزشکان و پرستاران ما با کیسه ای از داروهای سرپایی وارد می شوند و نیازهای سرپایی را برطرف می کنند و در صورت نیاز به درمان تخصصی تر، از طریق مرکز کنترل و عملیات هلال احمر (EOC) به آمبولانس اطلاع می دهند و به محل اعزام می شوند. . .

وی خاطرنشان کرد: این اورژانس یک بیمارستان تخصصی با امکانات کامل برای خدمت رسانی به زائران اربعین است. با توجه به آمار و بازدیدهایی که عزیزان هلال احمر داشتند، می توان گفت که این مرکز درمانی یکی از پرترددترین و تخصصی ترین مراکز درمانی از نظر تجهیزاتی و دارویی است. ما سعی کرده ایم همه نوع افراد را با همه زبان ها و گویش ها در اینجا بپذیریم. یکی از اتفاقات جالب، بازدید خود مردم عراق است که استقبال زیادی از این مرکز داشته اند، زیرا تیم های تخصصی شامل پرستاران، پزشکان و متخصصان در اینجا حضور دارند و خدمات خوبی ارائه می دهند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا