سلامت خانواده

یک متخصص از علت عجیب افزایش بیماری های قلبی گفت

به گزارش خبرآنلاین، رئیس بیست و چهارمین کنگره جدید قلب و عروق گفت: این کنگره با هدف ارائه آخرین یافته های تشخیصی، پیشگیرانه و درمانی در زمینه قلب و عروق و همچنین نقش هوش مصنوعی در درمان بیماری های قلبی با حضور بیش از پنج هزار شرکت کننده از داخل و خارج از کشور از آمریکای شمالی، آلمان، ایتالیا و ترکیه از 27 تا 30 شهریور ماه سال جاری در هتل المپیک تهران برگزار می شود.

مسعود قاسمی با اعلام این خبر افزود: هدف از برگزاری این کنگره بررسی آخرین دستاوردها، دستورالعمل ها و تحقیقات در گرایش های مختلف قلبی عروقی در زمینه تشخیص، پیشگیری و درمان همراه با ارائه روش های نوین درمانی و استفاده از نیو است. فناوری ها شامل هوش مصنوعی است. همچنین این کنگره محلی برای توسعه شبکه ارتباطی بین محققان رشته های مختلف قلب و عروق و نیز تبادل نظریات و تجربیات علمی بین اساتید و پزشکان این حوزه می باشد.

تغییر اقلیم جهانی یکی از عوامل افزایش بیماری های قلبی عروقی در جهان است.

مسعود اسلامی، دبیر علمی بیست و چهارمین کنگره به روز رسانی های قلب و عروق نیز اظهار داشت: با توجه به پیشرفت های صورت گرفته در درمان بیماری های قلبی عروقی از یک سو و چالش های ایجاد شده در این حوزه در سال های اخیر، از سوی دیگر، نیاز به اشتراک گذاری و تبادل اطلاعات بین پزشکان بیش از پیش احساس می شود.

وی با اشاره به اینکه تغییر اقلیم جهانی یکی از عوامل افزایش بیماری های قلبی عروقی در جهان است، به لزوم تشخیص زودهنگام بیماری های قلبی به ویژه در زنان اشاره کرد.

اسلامی نیز بر لزوم توجه و تمرکز بر چربی خون بالا، چاقی و عوارض قلبی عروقی و افزود: از آنجایی که تشخیص زودهنگام و تمرکز بر کاهش عوامل خطر مرتبط با بیماری های قلبی عروقی یکی از موضوعات اصلی کنترل این بیماری ها است، در این کنگره تلاش شده است تا در این زمینه ها اقدام شود و تعامل علوم مختلف در به روز رسانی و ارتقای دانش پزشکان، متخصصان و کارشناسان.

مسعود قاسمی، رئیس بیست و چهارمین کنگره نوآوری های قلب و عروق، معرفی محصولات جدید دارویی و همچنین ارائه آخرین فناوری ها و تجهیزات پزشکی که در تسریع و بهبود بیماران نقش موثری دارد را از دیگر اهداف این چهار روزه عنوان کرد. کنگره

مژده مزسی دبیر اجرایی این کنگره نیز گفت: در این کنگره جدیدترین تحقیقات، ایده ها و روش های نوین به متخصصین قلب، متخصصین قلب، فلوشیپ های بین المللی، بیهوشی قلب، جراحان قلب، فوق تخصص ها، اکوکاردیوگرافی، الکتروفیزیولوژی، و ساکنین و فلوشیپ قلب و عروق و پرستاران ویژه قلب ارائه می شود و این کنگره دارای بالاترین امتیاز بازآموزی برای پزشکان و پرستاران می باشد.

۲۳۳۲۳۳

منبع:خبرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا