اخبار سلامت

دبیر ستاد جمعیت: باید خسارت های واردشده به جمعیت کشور را جبران کنیم

به گزارش گروه اجتماعی سلامت پرس ، شکیبا محبی تبار; دبیر ستاد ملی جمعیت در مراسم اعطای جایزه ملی «ایران جوان» بنیاد پانزدهم خرداد در جشنواره مردمی فیلم عمار اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر خود با ائمه جمعه کشور. مجدداً بر اهمیت موضوع جوان ماندن جمعیت و بازخوانی اشتباهات گذشته در این زمینه تأکید کرد.

دبیر ستاد ملی جمعیت افزود: باید اشتباهات گذشته را تکرار کنیم، آسیب های وارده به کشور را جبران کنیم و با تدوین و اجرای سیاست های صحیح و کارشناسی شده اجازه ندهیم سرانه جوانان جمعیت کاهش یابد.

محبی تبار بر لزوم رسیدگی به دغدغه های رهبر معظم انقلاب در حوزه جوانان جمعیت تاکید کرد. برای امتحان

دبیر ستاد ملی جمعیت خطاب به حاضران در این مراسم گفت: از شما جوانان هنرمند، انقلابی، بصیر و خوش ذوق می خواهم که تمام تلاش و توان خود را صرف موضوع مهم و راهبردی جوانان جمعیت کنید.

وی از جوانان به عنوان عامل اصلی پیشرفت کشور یاد کرد و افزود: باید چهره کشور در حال پیشرفت را هر چه بیشتر جوان و زیبا کنیم. جوانان عامل اصلی توسعه کشور هستند.

محبی تبار با اشاره به اضافه شدن بخش «ایران جوان» به جشنواره فیلم عمار تصریح کرد: چنین اقداماتی می تواند فعالان و فعالان حوزه جوانان جمعیت و خانواده را به توجه هنرمندانه به این موضوع مهم و راهبردی ترغیب کند. و نگاه هنری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا