بهداشت و درمان

ارائه تازه ترین یافته‌های تشخیصی و درمانی در بیماری‌های قلبی

به گزارش گروه سلامت و درمان خبرگزاری سلامت (تابنا)، مسعود قاسمی با اشاره به برگزاری بیست و چهارمین کنگره جدید قلب و عروق اظهار کرد: این کنگره با هدف ارائه آخرین یافته های تشخیصی، پیشگیرانه و درمانی در حوزه قلب و عروق برگزار می شود. و نقش هوش مصنوعی در درمان بیماری های قلبی با حضور بیش از پنج هزار شرکت کننده از داخل و خارج از کشور از آمریکای شمالی، آلمان، ایتالیا و ترکیه از 27 تا 30 شهریور 1403 در هتل المپیک تهران برگزار می شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این کنگره بررسی آخرین دستاوردها، دستورالعمل ها و تحقیقات در گرایش های مختلف قلبی عروقی در زمینه تشخیص، پیشگیری و درمان همراه با ارائه روش های نوین درمانی و استفاده از فناوری های نوین از جمله هوش مصنوعی است. همچنین این کنگره محلی برای ایجاد شبکه ارتباطی بین محققان رشته های مختلف قلب و عروق و همچنین تبادل نظریات و تجربیات علمی بین اساتید و پزشکان این رشته می باشد.

رئیس بیست و چهارمین کنگره نوآوری های قلب و عروق، معرفی محصولات جدید دارویی و همچنین ارائه آخرین فناوری ها و تجهیزات پزشکی که نقش موثری در تسریع و بهبودی بیماران دارد را از دیگر اهداف این کنگره چهار روزه عنوان کرد.

مسعود اسلامی، دبیر علمی بیست و چهارمین کنگره به روز رسانی های قلب و عروق نیز اظهار داشت: با توجه به پیشرفت های صورت گرفته در درمان بیماری های قلبی عروقی از یک سو و چالش های ایجاد شده در این زمینه در سال های اخیر، نیاز به اشتراک گذاری و تبادل نظر وجود دارد. اطلاعات بین پزشکان بیشتر از قبل احساس می شود.

وی با اشاره به اینکه تغییر اقلیم جهانی یکی از عوامل افزایش بیماری های قلبی عروقی در جهان است، به لزوم تشخیص زودهنگام بیماری های قلبی به ویژه در زنان اشاره کرد.

اسلامی همچنین بر لزوم توجه و تمرکز بر چربی خون بالا، چاقی و عوارض قلبی عروقی تاکید کرد و افزود: از آنجایی که تشخیص زودهنگام و تمرکز بر کاهش عوامل خطر مرتبط با بیماری های قلبی و عروقی یکی از موضوعات اصلی کنترل این بیماری ها است. به نظر می رسد در این کنگره تلاش شده است تا با تاکید بر این موضوعات و تعامل علوم مختلف، دانش پزشکان، متخصصان و کارشناسان به روز رسانی و ارتقاء یابد.

مژده مزسی دبیر اجرایی کنگره نیز گفت: در این کنگره جدیدترین تحقیقات، ایده ها و روش های ابداعی به متخصصین قلب، متخصصین قلب، فلوشیپ های بین المللی، بیهوشی قلب، جراحان قلب، اکوکاردیوگرافی، متخصصین الکتروفیزیولوژی، دستیاران و فلوشیپ های قلب و عروق و عروق ارائه می شود. و پرستاران قلب ارائه خواهند شد و این کنگره دارای بالاترین امتیاز بازآموزی برای پزشکان و پرستاران می باشد.

وی ادامه داد: یکی از ویژگی های کلیدی کنگره امسال، بخش کارگاهی کنگره، کارگاه های علمی تخصصی برای پزشکان و پرستاران خواهد بود که با حضور فعال شرکت کنندگان و همکاری شرکت های تجهیزات پزشکی و دارویی کشور برگزار شد. ، چالش ها و دیدگاه های جدید در مورد آخرین دستاوردها. پزشکی مدرن کشور را به ویژه برای محققان، پزشکان و پرستاران جوان به ارمغان خواهد آورد.

همزمان با کنگره، نمایشگاه جانبی تخصصی با حضور شرکت های دارویی، تجهیزات پزشکی و تصویربرداری پزشکی برگزار می شود که فرصت مناسبی را برای شرکت های فعال در حوزه پزشکی کشور فراهم می کند تا آخرین توانمندی ها را در معرض دید عموم قرار دهند. و دستاوردهای جهان در محیط علمی پزشکی. همه قرار دادند

بیست و چهارمین کنگره قلب و عروق از 27 تا 30 شهریور 1403 در هتل المپیک تهران برگزار می شود.

آخرین یافته های تشخیصی، پیشگیرانه و درمانی در زمینه بیماری های قلبی عروقی و نقش هوش مصنوعی در درمان بیماری های قلبی به متخصصان این حوزه ارائه می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا