سلامت خانواده

اهداف بازآموزی داروسازان/آشنایی با بیماری های شایع – خبرگزاری مهر ایران و جهان

سلامت جو ، چهل و ششمین همایش روز ملی داروسازی از 24 تا 26 مرداد 1403 در مرکز همایش های رازی برگزار شد.

در این رویداد علمی و تخصصی بیش از 2000 داروساز در سخنرانی های بازآموزی شرکت کردند.

بازآموزی سخنرانی در روز اول

شعله ابراهیم پور، متخصص فارماکولوژی بالینی و استادیار دانشگاه علوم پزشکی البرز در سخنانی با موضوع تجویز دارو و عقلانیت در اختلالات جنسی نکاتی را به شرکت کنندگان در همایش ارائه کرد.

مهدی محمدی کارشناس فارماکولوژی بالینی و استادیار دانشگاه علوم پزشکی البرز در سخنرانی خود در خصوص مصرف و تجویز منطقی داروها در اختلالات جنسی مردان به بررسی چالش های این مبحث علمی و پزشکی پرداخت.

سخنرانی های تکمیلی در همایش داروسازی عصر با شعله ابراهیم پور، متخصص داروسازی بالینی و استادیار دانشگاه علوم پزشکی البرز ادامه یافت.

موضوع سخنرانی وی مدیریت عوارض جانبی داروهای مورد استفاده در درمان ناباروری زنان است.

سخنرانی های بازآموزی در روز دوم

دومین روز از چهل و ششمین همایش روز ملی داروسازی با سخنرانی های بازآموزی ادامه یافت.

تجویز و مصرف منطقی محصولات مورد استفاده در درمان سنگ کلیه؛ سخنرانی اول در روز دوم توسط دکتر سیمین دشتی، متخصص داروسازی بالینی و استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران انجام شد.

تجویز و استفاده منطقی از محلول های تزریقی (سرم) با حجم بالا، سخنرانی دکتر سیمین دشتی، متخصص داروسازی بالینی و استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران برای شرکت کنندگان در کنفرانس بود.

رویکرد مورد محور به تداخل ها طب رایج در بیماری های قلبی و عروقی سومین سخنرانی در قسمت اول روز دوم همایش داروسازی بود که توسط دکتر سها نمازی کارشناس داروسازی بالینی و استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران معرفی شد.

سخنرانی های بازآموزی در آخرین روز همایش داروسازی

سلسله سخنرانی های تقویتی در روز پایانی چهل و ششمین همایش روز ملی داروسازی ادامه یافت.

در روز سوم و پایانی، موضوعات سخنرانی، مصرف منطقی و تجویز دارو در اختلالات شایع گوارشی، مصرف و تجویز منطقی دارو در اختلالات شایع چشم و گوش، مصرف منطقی و تجویز دارو در اختلالات شایع در دوران بارداری و شیردهی و آخرین سخنرانی بازآموزی. ، تجویز و مصرف منطقی داروها در بیماری های اسکلتی عضلانی رایج.

امید سبزواری رئیس انجمن متخصصان علوم دارویی در حاشیه روز پایانی همایش دارویی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: یکی از وظایف انجمن های علمی افزایش دانش و مهارت دانش آموختگان در زمینه مربوطه در این راستا تلاش ما در انجمن ارتقای دانش و مهارت فارغ التحصیلان داروسازی و پزشکان با برگزاری چنین بازآموزی هایی در زمینه بیماری های شایع، بیماری های عفونی و غیر مسری برای افزایش

وی افزود: بازخوردی که از شرکت کنندگان در همایش داروسازی داشتیم این بود که از مطالب ارائه شده رضایت داشتند و از برنامه های بازآموزی بهره مند شدند. هستند.

چهل و ششمین همایش روز ملی داروسازی در تاریخ 24 تا 26 مرداد 1403 در مرکز همایش های رازی برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا