سلامت خانواده

ارائه 278 هزار خدمات بهداشتی و درمانی به زائران اربعین – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، جعفر سازگار وی افزود: در این مدت در حوزه اورژانس پیش بیمارستانی 30 هزار و 732 بیمار مصدوم و بیمار توسط تیم های ویزیت اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند که از این تعداد هزار و 419 نفر برای دریافت خدمات درمانی بیشتر به مراکز درمانی منتقل شدند. در میان آنها دو نفر از یک آمبولانس هوایی اعزام شدند.

وی بیان کرد: همچنین 29 هزار و 313 بیمار در محل و به صورت سرپایی مداوا شدند. همچنین یک هزار و 581 مورد گرمازدگی در بین زائران گزارش شد که از این تعداد 116 مورد به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس سازمان اورژانس کشور در ادامه گفت: در حوزه مبارزه با بیماری های واگیر، هشت هزار و 865 دوز واکسن به زائران تزریق شد و 753 زائر مشکوک به بیماری عفونی بلافاصله مورد آزمایش قرار گرفتند.سریع تست) انجام می شود.

سازگار وی همچنین از اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت خبر داد و گفت: 48 هزار و 396 مورد بازرسی از اماکن انجام شده که در این بازرسی ها 19 هزار و 604 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیرقابل مصرف معدوم شده است.

رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین در پایان بر اهمیت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران اربعین حسینی تاکید کرد و افزود: تمامی تیم های اورژانس، بهداشت و درمان کشور در آماده باش کامل هستند و در تلاش هستند تا در اسرع وقت پاسخگوی نیازهای زائران باشد. دادن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا