سلامت خانواده

چرا مطالبات پرستاران پرداخت نمی شود/ آثار سوء مدیریت – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس عبادی افزود: معوقات نیروهای نظام سلامت 32 نفر بود که حدود 8 مورد آن مطالبات 210 هزار پرستار کشور است و با ورود سازمان برنامه و بودجه و دیوان عالی کشور. از حساب ها و پیگیری های انجام شده، روند پرداخت مطالبات تسریع شده است.» .

وی ادامه داد: معوقات پرستاران در حوزه اضافه کاری و کارگری است، درخواست به حق است و کوتاهی هایی از سوی ما مسئولان رخ داده است.

معاون پرستاری وزارت بهداشت با اشاره به اینکه سهم 5 درصدی از مطالبات اختصاصی رئیس دانشگاه برای پرداخت معوقات کافی نبوده است، افزود: در برخی از دانشگاه های تهران تا پایان میزان بدهی ها تسویه شده است. خرداد ماه، اما برخی از دانشگاه های کشور از فروردین ماه سال گذشته همچنان عقب هستند، اما به طور کلی مطالبات کشور تا پایان آذرماه پرداخت نشده است.

عبادی با بیان اینکه برخی از مدیریت های شخص ثالث باعث شد منابع به درستی توزیع نشود، گفت: البته برخی از شرکت های بیمه به تعهدات خود عمل نکردند که مطالبات انباشته شد و این 8 زحمات محاسبه شد تا پایان کار پرداخت شود. ماه ژوئن

معاون پرستاری وزارت بهداشت افزود: اگر موضوع در دستور کار قرار گیرد، پرداخت بدهی ها حداقل یک هفته زمان می برد زیرا سامانه بوروکراتیک دفتر ما کند است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا