سلامت خانواده

من کار سیاسی در وزارت بهداشت را خیانت به مردم می دانم – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه مشورتی پیشنهادی وزیر بهداشت با مسئولان سازمان نظام پزشکی و سازمان نظام پرستاری شامگاه سه شنبه به میزبانی سازمان نظام پزشکی برگزار شد.

در این جلسه رئیس سازمان نظام پزشکی، رئیس شورای عالی نظام پزشکی، رئیس و برخی از اعضای شورای عالی نظام پرستاری، رئیس مجمع عمومی نظام پزشکی، برخی اعضا شورای عالی و معاونان سازمان نظام پزشکی به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

در این جلسه که به دعوت سازمان نظام پزشکی در بیمارستان معیری برگزار شد، برخی مشکلات در حوزه پرستاری، پزشکی و نظام سلامت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس و رئیس شورای عالی نظام پزشکی ضمن ابراز خوشحالی از انتخاب دکتر ظفرکندی به عنوان یکی از افراد با سابقه، خوش‌نام و آگاه به مسائل جامعه پزشکی، به بیان نگرانی‌های خود پرداختند. و بر حمایت از او تاکید کرد.

رئیس شورای عالی نظام پرستاری و برخی از اعضای این شورا نیز ابراز امیدواری کردند که با حضور دکتر ظفر قندی در راس وزارت بهداشت، شرایط نیروی انسانی در حوزه سلامت بهبود یابد. با توجه به شرایط بحرانی فعلی در ادامه حرفه پرستاری به ویژه در زمینه تعرفه ها.

در پایان این جلسه محمدرضا ظفرکندی وزیر پیشنهادی بهداشت ضمن تشکر از حاضرین، وزارت بهداشت را یک وزارتخانه خدماتی دانست و افزود: در سوابق مدیریتی بنده با افراد زیادی از همه گروه ها همکاری وجود دارد. و فعالیت سیاسی در وزارت بهداشت خیانت به مردم است. من می دانم

وی گفت: خوشبختانه در جلسات کمیسیون ها درباره مسائل مدیریتی و علمی من بحثی مطرح نمی شود و اگر بار مسئولیت بر دوش من باشد از همه ظرفیت ها استفاده خواهم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا