سلامت خانواده

درمان فوری سردرد شدید تنها در چند دقیقه!

به گزارش خبرآنلاین، برای رهایی از سردرد چه کنیم؟ برای درمان سریع سردرد همیشه لازم نیست سراغ انواع قرص ها بروید، راه های بهتری برای این کار وجود دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

فرارو در خبرها نوشت: اگر دوست ندارید برای سردرد از مسکن استفاده کنید، می توانید سایر روش های درمان سردرد را در خانه امتحان کنید.

چگونه می توان سردرد را در خانه درمان کرد؟

سردرد یکی از شایع ترین مشکلاتی است که اغلب افراد ممکن است گاهی با آن مواجه شوند. اما نوع سردرد نیز بسیار مهم است که در صورت تشخیص نوع آن بهتر می توانید به درمان فوری سردرد کمک کنید. سردردهای ناشی از استرس، عصبی بودن، سردردهای مزمن روزانه، میگرن و بسیاری دیگر از مهم ترین انواع سردردها هستند. روش های زیادی وجود دارد که می توان برای درمان سریع سردرد در خانه از آنها استفاده کرد، به عنوان مثال، گاهی اوقات کمی خواب ممکن است سردرد، به خصوص سردرد ناشی از استرس را درمان کند. اما رهایی از سردرد با یک قرص در کمترین زمان ممکن چیزی است که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند. در ادامه به این روش ها اشاره خواهیم کرد…

همچنین می توانید برای بهبودی از سردرد این توصیه ها را دنبال کنید:

کافئین زیاد مصرف نکنید.

آب زیاد بنوشید.

سعی کنید زمانی که محیط کاملا ساکت است بخوابید و زمانی که سردرد دارید در محیط تاریک بخوابید

کمپرس آب سرد نیز می تواند به درمان سردرد کمک زیادی کند، به خصوص اگر در معرض هوای گرم قرار گرفته باشید.

تمرینات تنفسی نیز در درمان سریع سردرد موثر است.

برای سردرد چه کنیم؟ راه های درمان سریع سردرد چیست؟

برای سردرد شدید چه بخوریم؟ چندین روش وجود دارد که می توانید برای درمان سریع سردرد از آنها استفاده کنید

مسکن ها

یکی از این روش ها استفاده از مسکن ها است، اما با توجه به عوارض این مسکن ها توصیه می شود کمتر از آنها استفاده کنید.

داروهای گیاهی

داروهای گیاهی از دیرباز برای درمان بیماری های مختلف مورد استفاده قرار گرفته اند. همچنین می توانید از گیاهان دارویی برای درمان سردرد کمک بگیرید. اما توصیه می شود از هیچ دارویی استفاده نکنید. از متخصص طب سنتی کمک بگیرید و داروی مناسب را انتخاب کنید.

ماساژ دادن

وقتی سردرد دارید و هیچ قرصی در دسترس ندارید، وضعیت ناامیدکننده به نظر می رسد. در چنین مواقعی یک روش علمی برای رهایی از سردرد وجود دارد که برگرفته از طب سوزنی است. البته برای درمان سریع سردرد نیازی به ترس از این روش ندارید زیرا نیاز به سوزن یا تخصص خاصی ندارد. در واقع نوعی ماساژ است. امروز در کالامگ 19 با شما در مورد این تکنیک صحبت می کنیم که به طور موثر و سریع سردرد را از بین می برد.

درمان فوری سردرد شدید تنها در 5 دقیقه! روشی که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد ماساژ نقاط خاصی از صورت یا بدن است که بدون دارو می توان از آن برای درمان سردرد استفاده کرد. اگر به روش صحیح انجام شود، ماساژ می تواند بهترین راه برای درمان سردرد باشد، به خصوص اگر سردرد شما ناشی از داشتن یک روز پرمشغله باشد.

۲۳۳۲۱۷

منبع:خبرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا