سلامت خانواده

آخرین مهلت ارسال مقالات به کنگره هوش مصنوعی و ناباروری اعلام شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، کنگره بین المللی «نگاه جامع ناباروری: هوش مصنوعی و ناباروری» از 21 تا 23 آذر 1403 در سالن همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می شود.

پژوهشگران و متخصصان می توانند مقالات خود را تا تاریخ اول مهر 1403 به دبیرخانه این کنگره ارسال کنند.

نگاهی جامع به ناباروری: کنگره هوش مصنوعی و ناباروری با هدف بررسی و تحلیل آخرین دستاوردها و تکنیک های هوش مصنوعی در زمینه ناباروری برگزار می شود و فرصت بی نظیری را برای تبادل دانش و تجربیات در این زمینه فراهم می کند.

اهمیت برگزاری این کنگره به ویژه در عصر امروز که فناوری های نوینی مانند هوش مصنوعی در حال ایجاد تحول و تحولات اساسی در سیستم های بهداشتی و پزشکی هستند، دوچندان است.

هوش مصنوعی با استفاده از الگوریتم های پیشرفته، قابلیت های منحصر به فردی را در بهبود فرآیندهای تشخیصی و درمانی ارائه می دهد. این فناوری به تشخیص دقیق بیماری ها، بهینه سازی پروتکل های درمانی و پیش بینی نتایج درمان کمک می کند. در زمینه ناباروری، هوش مصنوعی می تواند با تجزیه و تحلیل داده های پیچیده و بزرگ، انتخاب بهترین روش های درمانی را تسهیل کرده و شانس موفقیت درمان را افزایش دهد.

در این کنگره موضوعات گسترده و متنوعی از جمله نقش هوش مصنوعی در تشخیص و درمان، مشاوره و کمک در انتخاب بهترین روش در درمان، اخلاق پزشکی و نظارت بر درمان، هوش مصنوعی در پژوهش و چشم انداز (فرصت ها و چالش ها)، نقش هوش مصنوعی هوش مصنوعی در پیش‌بینی و تشخیص و موفقیت ناباروری در بیماری‌های ژنتیکی، نقش هوش مصنوعی در شخص گرا پروتکل های تحریک تخمک گذاری، نقش هوش مصنوعی در انتخاب بهترین تخمک، اسپرم و جنین در درمان ناباروری، سقط مکرر، تشخیص و درمان، نقش هوش مصنوعی در پیش بینی و تشخیص و الگوریتم درمانی اندومتریوز و… مورد بحث قرار خواهد گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا