سلامت خانواده

مطالبات حوزه پرستاری با جدیت پیگیری می شود – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس عبادی در دیدار با نمایندگان جامعه پرستاری در شیراز با اشاره به سختی شغل پرستاری افزود: از شرایط سخت کاری و آسیب های روحی و روانی در این زمینه کاملا آگاهم. و موارد مطرح شده در این جلسه را تا حد امکان و با جدیت پیگیری خواهم کرد.» خواهد بود

وی ادامه داد: پرستاران در بحران های مختلف از جمله هشت سال جنگ تحمیلی و ویروس کرونا ایثار و فداکاری خود را نشان دادند و این نشان می دهد که با توجه به سختی این حرفه، پرستاران از ارائه خدمات باز نمی مانند.

عبادی بیان کرد: دغدغه ها و چالش های همکارانم در جامعه پرستاری را از نمایندگان آنها شنیدم و بر اساس صورتجلسه جلسه مقرر شد با همکاری هیات مدیره دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مسئولان وزارت بهداشت و حمایت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حد توان و توان خود می توانیم به تعهدات خود در قبال پرستاران عمل کنیم و در این راستا از سایر نهادهای خارج از دانشگاه درخواست داریم. علوم پزشکی و وزارت بهداشت به صدای همکاران خود در نظام سلامت بشنوند و به یاری نظام سلامت بشتابند.

وی ادامه داد: متاسفانه بدهی سازمان های بیمه گر است سقوط موجب تأخیر در پرداخت مطالبات به دانشگاه های علوم پزشکی کشور به ویژه دانشگاه علوم پزشکی شیراز شده و برای جلوگیری از آسیب به نظام سلامت توجه ویژه مسئولان سازمان ها و نهادهای مختلف را می طلبد.

معاون پرستاری وزارت بهداشت به همکاران خود در جامعه پرستاری توصیه کرد: با حفظ خودکنترلی، اولویت اول حفظ سلامت و رعایت حقوق مردم است و از مسئولان و مدیران حوزه سلامت خواست تا این موارد را رعایت کنند. مطالبات پرسنل بهداشتی علاوه بر حفظ سلامت مردم.

عبادی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی شیراز از دیرباز یکی از پیشگامان آموزش و ارائه خدمات پزشکی در کشور و منطقه بوده است، گفت: دانشکده پرستاری شیراز نیز از نظر آموزش یکی از قدیمی ترین دانشکده های کشور است. کیفیت آموزش یکی از مدارس برتر و نمونه است. و از سال های گذشته به تربیت نیروی انسانی در تمامی مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در رشته های مختلف مشغول بوده و در زمینه پژوهشی نیز در کشور پیشگام است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا